Vydavatel: Vladimír Stwora (Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, můžete použít zabezpečený formulář [pozor, moje odpověď už šifrována nebude], nebo, pokud máte nainstalováno PGP, můžete si stáhnout
můj PGP klíč.)
USA: Policie v Coloradu v roce 2010 zabavile jisté Ramoně Fricosuové, podezřelé z bankovního podvodu, počítač. Žena měla ale disk zašiforvaný a policii se přes veškeré snahy nepodařilo heslo prolomit. Soudce vyzval ženu, aby heslo prozradila. Ta to odmítla s pokazem na pátý dodatek ústavy, podle kterého nemusí vypovídat ve svůj neprospěch. Soudce tedy ženu uvrhl do vězení, kde prý zůstane, dokud heslo nesdělí.
.. ze se emericky soudce inspiroval demokracii v cehunske republice. A jak je mozne, ze paty dodatek lita jeste na svobode ? Mel by sedet s tou zenskou !!
Řecko: Několik nezávislých poslanců a poslanců parlamentních stran PASOK, Nová demokracie a Radikální levicová koalice vyzývá řecký parlament k diskuzi o tzv.okupačním úvěru, který musela kolaborantská vláda zaplatit Německu během okupace za druhé světové války a o reparacích na odškodnění obětí nacistických zvěrstev a náhradu ukradených pokladů.
Poslanci odhadují, že sjednocené Německo dluží Řecku, které patří mezi vítěze druhé světové války , odškodnění ve výši cca 54 miliard EUR.
Česká republika: Znovu se na mě obrátila policie ČR se žádostí, abych stáhl jejich dopis uveřejněný v článku Dejte si pozor, co píšete v diskuzích za články, nebo abych alespoň znečitelnil kontaktní údaje.Namítl jsem, že nejde o tajný dokument, a že kontaktní údaje na policii jsou veřejné, ale policie svou žádost znovu opakovala.
Názor mého právníka: Trestněprávně za zveřejnění nemohou nic udělat, ale budou hledat neustále další další záminky k Vašemu šikanování a hledání záminky k trestnímu stíhání. Já bych volil střední cestu. Oznámil bych, že od toho a toho dne byl umístěn na internetu dopis policie a že na základě jejich výzvy nyní vymazáváte telefon a adresu s ohledem na Vaše neustále ohrožování.
Takže jsem dokument ponechal, ale kontaktní údaje na policii zneostřil.
Klasifikace: pravo
Komentáře
(steve | 09.02.12 17:34)
.. "Policie stoji s nami,
muzeme dnes klidne spat,
nepratel a popiracu,
nemusim se bat !!
-------
.. a proto davam pozor co pisi a (cenzura, ... cenzura. ,, .. cenzura .., HAVEL !! HAVEL !!
Z formálního hlediska to je jedno. (Rene Bartosek | 09.02.12 17:48)
Článek zmizel z přední strany zmizel z mysli. Můj názor je, že se kolem toho možná někdo šťoural mimo Zvědavec okolo BL, poněvadž tam pan Jírovec napsal tohle a BL čte docela hodně lidí. Oddělení co se s tím zabývá to možná znervoznilo, bez těch údajů by kdokoliv kdo s tím nemá nic společného byl odpálkovaný s nulovou informací na nějakém mluvčím pro styk s veřejností. Takhle se dá říct,vy konkrétně vedete vyšetřování.... Na policajtech má náčelník pocit, že se udělalo dostatečně, aby kolem toho nikdo neotravoval, ale už to je stejně s křížkem po funuse. Já bych to tam nechal, kdo chce psa býti, ten si klacek stejně najde. Ale odpověděl bych policajtům slušně, že tím neporušuju žádný zákon a považuju to za otázku principu svobodného projevu. Pokud porušuju zákon, ať uvedou konkrétně který to je. http://www.blisty.cz/art/62180.html
.. A tomuto nase "humanitarni" policie slouzi - vrazdam, rabovani, mrzaceni nevinnych !! (steve | 09.02.12 17:54)
U všech Havlů! (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 09.02.12 18:14)
Vidíš, vidíš. Mají nahnáno ještě více než my tady.
Já bych tu žádost zveřejnila ;-) (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 09.02.12 18:19)
A zavedla bych zde spešl rubriku "korespondence s VB", kam bych tyto perly umisťovala. Včetně usnesení soudů, rozsudků, pozvánek. Ať je to všechno na jedné kupce.
Stredni cesta by byla oznamit na Zvedavci, ze "az budu mit zitra cas, tak to rozostrim", aby byl dostatek casu si to ulozit.
mafiánská PČR (Jarmila | 09.02.12 19:52)
No, alespoň vy tam v Kanadě konečně snad vidíte, v čem my tady žijeme.Jejich oběť- trodas, zatím úpí ve vazbě již 2 roky a nikdo pro něj nehne prstem. Mafiána a exekutora Tomáše Vránu zná již celé Česko a všichni ví, co je to hajzla- no a právě u něho ve skladu se nachází klavír trodasovy mámy.
To jsou malý věci, (Rene Bartosek | 09.02.12 19:54)
ale tomuhle říkám hlava22. Takže když mi někdo jako IT nedoukovi zahesluje kus pevnýho disku. A policajti budou tvrdit, že tam je důkaz o nějaké závažné činosti, tak skončím v base a navěky... Ať žije demokracie a právní stát. http://www.novinky.cz/internet-a-pc/258703-zene-hr...
pan Stwora (google | 09.02.12 21:13)
zverejnit to, samozrejme v ramci zakona, je vasa jedina a posledna zbran. Ak sa vzdate tejto moznosti, tak mozte Zvedavca zabalit a zostane len modlit sa.
ale samozrejme, je to len na vas.
(haban | 09.02.12 23:02)
Kdo používá Internet Explorer, má to nejspíš ještě na počítači.
C:Documents and Settings<User name>Local SettingsTemporary Internet Files
Za <User name> dosaďte název složky s vaším "profilem", obvykle vaše přihlašovací jméno, stačí se podívat do adresáře "Documents and Settings". Možná budete muset v nastavení Průzkumníka (toho na soubory) povolit zobrazování systémových souborů. Pak seřadit podle URL a hledat název obrázku.
(haban | 09.02.12 23:05)
C:\Documents and Settings\<User name>\Local Settings\Temporary Internet Files
že se změní režim. Ne hned, ale prostě v časovém horizontu takovém, že se toho dožijeme. Myslím si, že právě z toho mají všichni "tam nahoře" nahnáno. A jejich pohůnci jakbysmet. Že by si s nimi pak mnozí chtěli vyrovnat účty.
Proto je nezbytné jména konkrétních pohůnků "mlžit".
A nebudu radši moc konkrétní, už tak je můj příspěvek docela "nahnědlý".
Změna (hujers | 10.02.12 12:07)
se blíží a pohůnci mocných to začínaj tušit,a proto se snaží za sebou nenechat stopy.Doufám že jim to tentokrát spočítáme a nedopustíme žádnej samet.
Pasivní destrkukce (haban | 10.02.12 13:24)
Tomu moc nevěřím, většina lidí je slušnejch a nechce si špinit svědomí.
Spíš jim hrozí takzvaná "pasivní destrukce". Doktor jim předepíše nesmysl, zubař si je vychutná, prodavač jim prodá šmejd, opravář aut jim vedle opravy vymění pár jinejch dílů, soused "nevidí", řemeslník si řekne dvakrát tolik, ...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
no boze, normalny transport (calimero | 09.02.12 08:27)
ake sa dali bezne vidiet aj u nas v casoch ked sme este mali armadu :) Nerobil by som z toho zazrak. Je tam odhadom tak 120 kusov obrnenych vozitok Bradley (aspon myslim) priamych to konkurentov (a nutno priznat ze modernejsich) napriklad naseho znameho BVP2. + nejake PHM nakladaky. V krajine s armadou o velkosti tej americkej sa z takehoto transportu neda usudzovat vobec ale vobec nic, navyse vozitka uz mojim laickym okom maju iba skromnu vybavu, co napoveda ze ide najsor o nejake obycajne cvicenie.
(SPECZ | 09.02.12 10:58)
Přesně tak, normální transport. U nás jsem takový viděl jet přes stanicy Mýto, po tom co jsem se vracel z Bahen. Akorát mě nenapadlo tvrdit že se čr chystá začít třetí světovou :-)
Pohled na tento transport určitě vyvolává v některých lidech nesmírný pocit štěstí a uspokojení. Těmi lidmi jsou akcionáři firmy Bradley. S radostí si vzpomínají, že těchto obrněnců už vnutili zelenomozkům s US army skoro 7000. A ještě k tomu za jaké ceny! No prostě rozkoš. :-)
Pěkný transport, (Karel z Čech | 09.02.12 14:24)
nejméně 3,4 celé české armády na jednom vlaku.Že to vůbec ta lokomotiva uveze? A v Kalifornii? To jistě jedou bránit jižní hranici před přistěhovalci z Mexika. Ti mexičani si stále ještě nezvykli, že půlku Mexika již dávno zabraly USA. Vlastně USA k sobě dobrovolně připojili v době, kdy se v Kalifornii našlo zlato. Stačilo k tomu pár zbrojních dodávek do Mexika a hned z půlky byl Texas a Kalifornie.
nic zvlastne (KILLROY | 09.02.12 15:53)
pri velkosti US armady. toto je len video bez popisu, ale videl som k tomu pred nedavnom clanok (uz ho neviem najst) kde ludia z tej oblasti to komentovali tak, ze v zavislosti na zeleznicnom uzle ktory je dalej, mozu ist do Texasu kde su velke opravovne, do Colorada kde maju prave tieto BVPcka zakladnu alebo ine. Nikto spomenul ze podla kamuflaze sa mozu chystat do Venezuely (ehm).
Těžko soudit, (Jawa350 | 10.02.12 00:17)
(Jawa350 | 10.02.12 00:22)
Těžko soudit, kam tento náklad jede a co s ním mají za lubem. Jinak ten vlak táhnou 3 nebo 4 lokomotivy, jak je vidět na jiném videu,jedna by tento náklad jen stěží uvezla. Každopádně, působí to na mě děsivě. O co by byl tento svět šťastnější bez těchto strojů...
20 000 vojaku vsech moznych skupin.... (Robert Nohejl, emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au | 10.02.12 01:04)
je zucastneno na nacvicovani k akci proti Iranu."bold Alligator" 2012 drill 20000 troopson US East Coast for Persian Gulf action.
Rovnez se delaji pripravy ve vsech spojencu USA.
**Henry Kissinger: "If You Can't Hear the Drums of War You Must Be Deaf"27.11.2011.
Kissinger koment:Our young, in the US and West, are prepared because they have been programmed to be good soldiers, cannon fodder, and when they will be ordered to go out into the streets and fight those crazy Chins and Russkies, they will obey their orders.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: České dráhy zavírají kolem 22 hodiny čekárny. Lidé čekající na noční spoj musí čekat venku, i když teploměr klesá až k -30°C. Mluvčí českých dráh, Petr Šťáhlavský, to vysvětluje tak, že nechat je otevřené, nalezli by tam homelesáci. A to by tak hrálo, aby se tam přišli ohřát, že ano. Ať jen pěkně jsou na mraze, beztak si za svůj úděl mohou sami, socky jedny špinavé!
A kouzelné je i doplnění vysvětlení: "Musíme své cestující chránit."
Chránit před čím? Před teplem?
Navrhuji ČD zlepšení. Zrušit čekárny úplně a na jejich místo dát na zeď jen jejich obrázek. Vyjde to na stejno a bude to levnější.
Nečekal jsem, že Zvědavec klesne na úroveň bulváru.
Ostatní dopravci (ať už dotovaní nebo nedotovaní, autobusoví nebo vlakoví), čekárny na noc zavřít ani nemohou - nemají je totiž vůbec.
Všechno něco stojí a čekárna otevřená i přes noc kromě zaplnění bezdomovci také přijde o svoje vybavení, protože dřevěné části laviček "někdo" spálí a kovové prodá.
Co stát a kraje objednávají od ČD, kterým předhazují údajně vysoké náklady? Dopravu, nebo sociální servis pro bezdomovce?
Kam bychom přišli (Karel z Čech | 08.02.12 20:59)
s těžce vydobitou svobodou, kdybychom nemohli nechat bezdomovce svobodně kapitalisticky zmrznout? Takový výdobytek jsme za komunistů neměli a ani se nám o něm nesnilo. Komunisti nechávali čekárny otevřené 24 hodin denně a jak skončili? V počtech zmrzlých lidí se s naší charitou komunisti nemohou vůbec srovnávat.
2 turista (hestroy | 08.02.12 21:25)
A já zase nečekal takovou slabotu od vás. Kdyby se použila jen část peněz, které dlouhodobě mizí v černé díře zvané ČD přes systém externích firem, tak by ti bezďáci mohli mít zadarmo i ubytování se vším všudy. Ale to by museli být minimálně gayové...
(turista | 08.02.12 21:36)
Zkuste si představit místo toho titulek "ČD nechávají v čekárnách přebývat bezdomovce". Myslíte, že by takovu zprávu veřejnost vnímala pozitivně nebo negativně?
Nezapomeňte, že takoví "lidé" se mnohdy nebudou obtěžovat místnost opouštět kvůli toaletě, vždyť je venku přece zima.
(Peptalkin | 08.02.12 21:47)
Na Slovensku to drahy ponali uplne opacne! Chvala Panu, ze aspon obcas ma niekto niekde nejake zablesky zdraveho rozumu a nehladi na vsetko cez prizmu penazi a zisku.
No, jo no bezdomovci a jiná lůza. (Rene Bartosek | 08.02.12 21:48)
To dá rozum, když je jenom mínus 10, tak si do čekárny jenom tak netroufnou. Máme tady nerodovské co s tím. Z Prahy jiných měst je vypovíme na základě obecní nebo městské vyhlášky a pak se zřejmě povolí ostrá střelba jak za staného práva. Jak se vlastně pozná přes puškohled bezdomovec? A co s těli, jelena nebo divočáka si každá nesocka ráda odnese domů, ale bezdomovce? Už patróny si drahé, v zimě to jde to mrzne, tak těla nebudou hygieně vadit, ale v létě považte. A taky vyhloubení hromadného hrobu buldozerem nebude zadarmo. Těžká technika, nafta... Pan turista myslí hygienicky, ekonomicky a zároveň preventivně. Co kdyby náhodou spálili lavičky a pak spali na zemiv těch extrementech? Tak s tím humanismem nepřehánět, vzít zdravý rozum do hrsti.
(turista | 08.02.12 22:03)
Všechny akce typu otevírání čekáren nebo stavění stanů jsou alibismusmus, protože bezdomovci tu josu i když není -30.
Tady má být především program pro navrácení (těch z nich ,kteří o to stojí) do společnosti.
Něco jako startovací byty na ubytovně, zpočátku zdarma, až si člověk najde práci, tak po určité době mu ho nechat normálně za nájem. Současné projekty typu prodeje Nového Prostoru nemají za cíl problém "vyřešit" ale "řešit", pokud možno co nejdéle, aby byly granty. Vždyť některé prodejce vídám už mnoho let!
No.. (AlA777, ali (tečka) 3n777 (zavináč) gmail (tečka) com | 08.02.12 23:47)
Ja jsem se vlakama najezdil dost a dobre si pamatuju, jak jsem kolikrat musel vyuzit cekaren, kde bylo napsano vstup jen s platnou jizdenkou. Myslite, ze by se toto nedalo ohlidat? Kazdopadne az me z toho i tak mrazi, jak jsou nekteri lide zli a neprejicni a radsi by nechali sve blizni umrznout, nez aby museli omezit svuj komfort.
Kto zapríčinil nezamestnanosť (Erika 52 | 09.02.12 10:31)
- otvoril zároveň cestu do pekla.
Na Slovensku to poňali opačne, ale asi im to dlho nevydrží. Cestujúci sa sťažujú na špinu, výkaly a zvratky po opitých a boja sa, že niečo chytia, napr. tbc, žltačku...
(Karel z Čech | 09.02.12 14:39)
Někteří lidé se ani jako slušní lidé nechovají. Kdyby bylo po mém, tak právo na lidská práva přiznám pouze tomu, kdo prokáže měsíční příjem vyšší jak sto tisíc Kč. Póvl nemá na žádná práva nárok. Může být rád, když se mu dovolí žebrat. O potřebné se postará charita - samozřejmě výběrově. Jen hloupý reálsocialistický stát podle zákona zabezpečoval v tíživé situaci všechny lidi, bez ohledu na jejich společenské postavení. V normální společnosti přece každý musí uznat, že člověk má takové právo, na které mu stačí jeho peníze.
@ all, (KILLROY | 09.02.12 16:08)
vsetci sa tu predhanaju tym ako je to neludske. Ale realita na Slovensku je taka, ze stanice ktore mali byt PRE CESTUJUCICH otvorene celu noc sa musia znovu zatvarat. Lebo je to hned plne bezdakov. Nie, neda sa to vyriesit, lebo ked si bezdak kupi listok do najblizsej stanice, moze tam byt a smrdiet na 20 metrov. O chorobach zbytocne hovorit. Takze ano, "musime sve cestujuci chranit" je na mieste! Tie bakterie a smrad na druhy den automaticky nezmiznu. Alebo si nikto z pisatelov nepresadne v autobuse/vlaku/cakarni ked si vedla sadne bezdak???
Dnes je bezdomovec každý druhý ovčan. (romaker | 09.02.12 17:24)
Náhodou som si vypočul som v čakárni kritiku a nadávky bezdomovcom, ktorí sa tam ohrievali. Jeden bezdomovec povedal zaujímavý komentár.
"Byť bezdomovec má výhodu, že Vám exekútor nemá čo zobrať. " Je to fakt, mnohí sa nad nich vyvyšujú, hoci by sa mali na zamyslieť, či sa aj oni neocitnú za čas na ulici. Mať dom, auto, dovolenku a VISA kartu, často znamená hypotéka na 20 rokov, lízing na 5 rokov, pôžičku v nebankovke, a debet kartu na tri mzdy dopredu. Robím na pošte a počet zásielok od exekútorov rastie vražedným tempom.
Já nejsem nějaký extra estét (Rene Bartosek | 09.02.12 17:55)
ale je mínus třicet. Kupodivu, když čtu o zmrzlých v Evropě, tak se dozvím o mrtvých všude mimo ČR. Možná v ČR oběti na životech nejsou. Není mi přijemný smrad z člověka, který se nemá dlouho kde umejt, stratil svůj dřivější život, často skončí na chlastu, přijde o zuby... Ale když vím, že může zmrznout, tak si třeba přesednu co nejdál nebo půjdu ven, ale zkousnu to.
Jaká je hranice mezi bezdomovcem a běžným člověke? (Rene Bartosek | 09.02.12 18:04)
Jaká hodnotu má život té lidské bytosti? Gandhí řekl, že podle toho jak se lidé chovají ke zvířatům se pozná míra humanity. Jak je humánní společnost, která má hotely pro psy a kočky, když si to někdo může dovolit, a lidi nechá zemřít na ulici?
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
že je tam sníh, tak 10 nad nulou v celsiech to asi nebude:-)
4 dub !! (steve | 08.02.12 17:36)
.. to je "emericky snih" ! @@@@. To spolknete takovou pilulku od Pfitzera - a v cervenci vam hned nasnezi !! To u nas v "cehunsku" jeste nemame, jenom ty fronty - ano.
To je komunistická propaganda (RomanTička | 08.02.12 18:09)
Ve skutečnosti je to fronta na nový iPhone..:-)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: České dráhy začaly zavádět na některých spojích kupé "pouze pro ženy". Časem mají být tato kupé ve všech vlacích. Některé ženy se totiž prý "necítí dobře" ve společnosti mužů.
Čekali byste snad, že ČD zavedou také kupé "pouze pro muže", ale nic takového se nechystá. Ne, nechci kupé jen pro muže. Připadá mi celá ta myšlenka silně trhlá. A nebezpečná. Jak správně píše Aleš Hodina na Prvních zprávach v článku Vagony pro ženy směřují k feminacismu: Ženské aktivistky zneužívají mužskou šlechetnost a historicky danou potřebu ochraňovat „slabší pohlaví“. Soustavným fňukáním nám vsugerovaly představu, že ženy jsou stále nerovnoprávné, utlačované, a proto je neustále třeba je zvýhodňovat. A to i tehdy, když už rovnoprávné dávno jsou.
Článek 3 Listiny práv a svobod člověka říká: "Základní práva a svobody se zaručují všem bez rozdílu pohlaví,..."
Tohle je takova hnusna diskriminace, (Tsignotschka | 08.02.12 08:20)
dokud nebudou kupe pouze i pro muze, homosexualy, lesby, 6 milionu a jine skupiny obyvatel, co jsou odlisne od vsech ostatnich.
V tom pripade prosim pro sebe kupe "dobytcak", jelikoz nemohu vydrzet ty smrady, kterymi se musi lide strikat a rikaji tomu vune. Ja vonim krasne prirodne - po hnoji, tak bych byl rad mezi svyma.
Třeba se to neujme (charon, cmartin (zavináč) airnet-cz (tečka) info | 08.02.12 08:26)
Má to fungovat tak, že si žena koupí jízdenku s místenkou do ženského kupé, která bude nezpoplatněná. Domnívám se, že většina žen bude líná si kupovat místenku. Další otázka je, bude-li ženské kupé jen ve druhé vozové třídě, nebo i v první. Časem podle mého názoru zvítězí hrabivost a některý obchodník dopravce se rozhodne místenky zpoplatnit - a to bude jejich konec.
Souhrnně si myslím, že "ženská" kupé jsou nesmysl a s jejich zavedením nesouhlasím. Čas a peníze ukážou jestli se ujmou.
Zajímavé (hestroy | 08.02.12 08:54)
To by mě zajímalo, zda tento "zlepšovák" zavedl. Zda růžoví tepláci z vedení, kde je pro normálního chlapa nebezpečné se sehnout pro tužku, nebo jejich lesbické kolegyně z gay baru, nebo kdo. Ale abychom byli féroví, tak soudruzi z Vatikánu měli podobné oddělovací "zlepšováky" také a také jsou to většinou deviantní homopedofilové, takže možná odtud vítr vane. Feministky jsou možná mimo.
V Japonsku (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 08.02.12 09:04)
sú celé metro vozne sú vyhradené pre ženy, ale to tam je zavedené proti molestujúcim mužom (ideálne pre molestujúce lesby).
Není to nápad ČD (turista | 08.02.12 09:08)
Toto opatření ČD zavedly pravděpodobně kvůli Rakušanům (ÖBB). Lze tak usuzovat z toho, že se to týká mezinárodních EC na trase Wien-Praha-Berlín.
V Rakousku jsou totiž kupé pro ženy už asi 6 let a zřejmě chtějí tuto službu nabízet i na vlacích, co jedou přes ČR.
má za účel feminismus jako takový jen diskreditovat. Všimněte si, že na takovéto, s odpuštěním, píčoviny se v rozpočtech vždycky peníze najdou. Ale třeba vymahatelnost výživného, tam situace od plyše zdařile stagnuje. Qui bono? Ženy? Nenechte se vysmát!
Ja by som za tym nehladal hned utok feninistiek (calimero | 08.02.12 09:41)
Jazdim ceskymi vlakmi pomerne casto a rad. My co nam nevadi kratit si cestu druznou debatou s partou ukrajinskych murarov a kolovat pri tom pol litra rumu, mozeme povazovat vlaky za prijemne spolocenske miesto. Priznavam vsak, ze keby som bol o 40kg lahsi a zena, tak by som to asi vmnimal trochu inak.
Re: Ja by som za tym nehladal hned utok feninistiek (calimero (turista | 08.02.12 09:54)
Ale na oddělení společenských vrstev byla již dávno vynalezena 1. třída. Nechce-li panička (nebo gentleman!) cestovat s lůzou, nechť si připlatí.
Mnoho povyku pro nic (Geog | 08.02.12 10:27)
Myslím si, jde o obyčejnou ochranu žen, před muži. Někteří mají nekalé úmysly a skoro všichni zvídavé pohledy. Chápu, že to některým ženám vadí. Podmínky tohoto "nadstandartu" neznám, ale mohl být zpoplatněn.
no ja to chpem tak ze spoplatnene to uz je (calimero | 08.02.12 11:04)
a to minimalne tym, ze ak chce slecna ci pani miesto vo fem-kupe, musi si tam zakupit miestenku co je bratu nejakych 80Kc pri ceste napr do BA.
Re: no ja to chpem tak ze spoplatnene to uz je (turista | 08.02.12 11:17)
calimero: místenky ale nejsou povinné. Žena může přijít a sednout si do kupé pro ženy jen tak (samozřejmě jen pokud na to místo nemá místenku jiná žena).
podstatou feminizmu (Tamiral | 08.02.12 11:33)
je zrovnoprávniť ženy s mužmi. to znamená rovnaké práva pre mužov a ženy. vytvorenie čisto ženských kupé nieje teda feministickým činom, lebo ženy nezrovnoprávňuje, ale ešte viac odlišuje. rovnoprávnosťou a teda vrcholom feminizmu by bolo nedať žene prednosť vo dverách, nepomôcť jej s ťažkým kufrom, nevstať ak vstúpi do miestnosti, neospravedlňovať sa za vulgárnosti atd. Týmto vyzývam všetkých mužov, aby sa v zmysle feminizmu začali k ženám chovať ako k mužom. Som zvedavý, ktorej zarytej feministke sa bude jej vysnívaný svet páčiť.
já v tom drama nevidím (meloun | 08.02.12 11:59)
Já bych to zas tak nedramatioval. Pohlaví jedince se přeci neurčuje podle pohlavních orgánů ale podle toho kým se jedinec cítí být. :-)
povinne nepovinne (calimero | 08.02.12 12:56)
Vo vlakoch kde pritomnost fem-kupe dava zmysel (napr vlaky Praha-Kosice v piatok o polnoci z Prahy) budu povinne chtiac nechtiac. Nakolko kazda adeptka si este rada tych 80 za fem-kupe priplati. V sucasnom stave neboli k priplatku za miestenku damy vobec motivovane. Sam som videl damy si neraz stazovat ze je uplne na nic kupovat miestenku ked miestenkou sa v kupe obsadia 2 miesta zo 6 a zbytok systemom "kto prv pride prv berie" obsadia spoluobcania. Krori patria k medzi osamote cestujucimi damami k "najvyhladavanejsim" spolucestujucim.
Re: povinne nepovinne (turista | 08.02.12 13:24)
calimero:
V nočním vlaku Praha-Košice si každý, kdo nechce "šetřit za každou cenu", koupí lehátko nebo lůžko. Lůžková kupé jsou přitom rozdělená na ženy a muže odnepaměti. Od letošního roku jeden z těch tří nočních vlaků do Košic dokonce ani žádné vozy k sezení nemá.
Pokud jsou problém "spoluobčané", pak by asi bylo vhodnější pojmenovat problém pravým jménem a nechránit před nimi jen ženy, ale i muže.
A v neposlední řadě. Představte si sebe jako takového "otrapu". Půjdete raději otravovat do ženského kupé (kde máte jistotu, že ty ženy jedou samy a žádný muž se jich nezastane), nebo jinam?
2 turista (hestroy | 08.02.12 15:04)
Zajímavá myšlenka. Souhlas...
(haban | 08.02.12 15:58)
No má to svoji logiku. Několik kamarádek vyprávělo zkušenosti s otravováním a harašením když jely vlakem samy. Jedna se dokonce v noci v kupé probudila a proti ní seděl ukájející se nahatý exhibicionista. Čím je člověk starší, tím těch příběhů slyší víc...
zvláštní (dub | 08.02.12 16:32)
jak tu všichni tlachají o nepodstatných kokotinách, ale že je toto opatření protiústavní a protiprávní tyu netankuje nikoho...
hm, kumulovaná výstava koz na jednom místě je asi pro většinu lidí mnohempodstatnějším tématem...
Takže jsem si zagooglovala, (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 08.02.12 16:37)
abych zjistila, ze které pomazané chytré hlavy ten nápad vzešel. Našla jsem leda velké kulové. Takže bych byla strašně ráda, kdyby mi někdo ze zde "spravedlivě rozhořčených" pánů postnul link na nějaký zdroj, který by poukazoval na to, že tyto vagóny byly zavedeny na základě návrhu či požadavku některé z feministických organizací. Děkuji předem.
A mimochodem, Hodina je blb, který mlátí ženské. Mám to z důvěrného, avšak věrohodného zdroje, tak říkajíc od pramene.
Jo, a ještě věcná - jste pokrytci, pánové (ne všichni) (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 08.02.12 16:43)
Když se prosadí společné záchody pro muže i ženy - je to feminacismus.
Když se prosadí genderová segregace ve vlacích - je to také feminacismus.
Divné. Někdo si tady s vámi ošklivě zahrává, štve vás proti vašim protějškům a vy - jedete přesně podle plánu. Co takhle zapojit i tu větší hlavičku?
Problém je monopol, ne diskriminace (drfie | 08.02.12 20:41)
Být to na svobodném trhu, tak mi to nevadí vůbec. Pokud by nějaká společnost vypravovala vlaky jen pro ženy, tak s nimi prostě jezdit nebudu a oni se připraví o cca 50% klientů.
U (prakticky) monopolních ČD si nejsem jistý. Ale pokud půjde o pár kupé ve vlaku, (a nadto s příplatkem?) tak to nestojí za řeč.
Já si zase myslím, že je to taková úlitba vzhledem ke konkurenci "žlutých" vlaků.
(turista | 08.02.12 22:08)
Myslím že ne.
Ty kupé pro ženy byly zavedeny od 10.12.2011 (lze to dohledat v revizích přepravních podmínek ČD na jejch webu) v naprosté tichosti. Takto se PR v rekaci na "žluté vlaky" nedělá.
Zřejmě to tedy skutečně bylo na žádost ze zahraničí a ČD o tom záměrně tiskovou zprávu nevydávaly, protože od Čechů (správně) čekali negativní reakce.
Až teď to vyhrabal nějaký novinář a rozmáznul to. Načež o ostatní novináři od něj opsali.
A já myslel, že tam probíhá zuřivá občanská válka, jak řekla jedna hnusná kráva od chlapa, co umí hrát na saxofon.
Lavrov (ar_649 | 08.02.12 14:06)
Úplně jsem z toho videa cítil emoce, když jim nepomůže Rusko, tak jsou jako země v troskách.
(haban | 08.02.12 16:04)
No jestli to není podvrh, tak je to dost silné. Ti lidé vědí, jaké hrůzy se na ně chystají, a v té ruské delegaci vidí velkou naději.
manipulace !! (steve | 08.02.12 17:41)
.. to video je zmanipulovano !! Takove sroceni lidu muze byt pouze na podporu "havel"demokracie a to jak stradali .. a vubec, .. my na tu podporu udelame jeste vetsi veselici a majales - i Romove, potazmo - cigosi, se zapoji !!
pro steve (Lin | 08.02.12 17:55)
Hnusně a podle zmanipulované! To není žádný příjezd nějakého kdovíjakého Lavrova, to přijíždí ponton (nebo peloton?) s ostatky největšího Čecha, co kdy žil. Ti lidé nejásají, oni truchlí! Vlajky jsou sice jen trikolorami, ale to proto, že v Sýrii jsou všichni nevzdělaní a o správném českém klínu nic nevědí.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Havlův film Odcházení byl nominován na Českého lva ve všech jeho 12 kategoriích. Film jsem neviděl a vidět nehodlám. Nicméně silně pochybuji, že jde o veledílo.
Kde je konec tomu vlezdoprdelismu? Dá se na to vůbec udělat vtip?
..Dá se na to vůbec udělat vtip ? .. (steve | 08.02.12 00:28)
.. NEDA ! - a v tom je ta sranda.
Ani komunisti si netroufli v 50. letech tvrdit, (hluban | 08.02.12 07:33)
že je Gottwald úžasný umělec.
hluban (Tsignotschka | 08.02.12 08:23)
no vidite, proto komunismus padnul a proto jsme dal, laskyplnejsi a pravdivejsi a blize ku svetlym zitrkum.
Václav Havel se z takového lezení do zadku obrací v hrobě,“ dodal Jandá (Pavel -Čert- Němec | 08.02.12 09:34)
Neobraci. Vaska nam zholokaustovali a co nevylitlo kominem, to nasipali do urny. Nicmene mohl by si z nej nejaky dobrodinec udelat presipaci hodiny a pravidelne ho obracet.
Havel (Libcin | 08.02.12 14:39)
S jistotou jsem tvrdil, že Havlova smrt bude symbolická. Čekal jsem jeho skon v době "humanitárního bombardování", ale nebylo mi shůry vyhověno. Zprvu jsem nerozuměl tomu, proč Havel odešel spolu s Velkým Kimem, ale s odstupem času je mi to jasné!
Vtip je těch 12 nominací. Bohužel špatný.. (RomanTička | 08.02.12 15:58)
Když uvážím, že naše "kulturní fronta" je banda prodejných prostitutů a prostitutek, kteří vždy budou velebit současný vládnoucí režim, ať je jakýkoliv a také to, že se u nich projevuje degenerativní onemocnění mozku, zvané vlezdoprdelismohavlismus pravdoláskensis, je naprosto jasné, že nebožtíkovo sračkodílo minimálně jednu z hlavních cen dostane. Tipoval bych režii nebo scénář.
I kdyby ten film byl lepší, než Vykoupení z věznice Shawshank, což jistě není, nikdy ho neuvidím. Nebudu podporovat zločince, kteří si hrajou na umělce.
Ako z rozprávky (Erika 52 | 09.02.12 10:38)
Už za čias Andersena davy obdivovali cisárove nové šaty.
Len úprimné dieťa sa nebálo zakričať, že cisár je nahý...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Rok 2012 se možná stane známý tím, že svět přestane akceptovat dolar jako rezervní měnu. Je také zajímavé, že petrodolarový systém vydržel tak dlouhou dobu. Bylo jen otázkou času, kdy se rozpadne. To je pro Washington nepochybně dostatečný důvod pro to, aby si našla výmluvy na svržení režimu v Íránu. Nu a mezitím Ministr Schwarzenberg během své aktuální čtyřdenní návštěvy Izraele vyjednává možnost vybudovat uprchlický tábor pro židovské uprchlíky z Izraele v případě nyní již prakticky neodvratné války na blízkém východě. http://www.czechfreepress.cz/valky/izraelska-spartakiada-na-strahove.html
Třeba jim leze do prdele kvůli těm israelským jaderným hlavicím, které jsou namířené na evropská hlavní města. To jediné by ho ospravedlnilo. Jinak je to kolaborace s fašistama.
ak to vyjde, cesi sa stanu o 50 rokov palestincanmi. (KILLROY | 07.02.12 14:27)
Ak sa ucili donedavna deti v Jeruzalemskych skolach madarcinu, tak asi nie kvoli turistickemu ruchu: http://dolezite.sk/Madarsky_poslanec_hovori_ze_Zid... . Madari sa vzopreli a maju sice problem kvoli tlaku voldemortov vo financnych instituciach a EU, ale z dlhodobeho hladiska zachranili celu krajinu. Madarsky projekt padol, Cesky projekt priniesol "knize" na podnose do Jeruzalema...
Vsem, vsem, vsem ! - "Cechove vsech zemi - spojte se ! (steve | 07.02.12 18:08)
.. valku i krizi hrave zdolame. Pojdme si nahlas davove na namestich predcitet z dila naseho soudruha Vendy Havlu !!
není div (hell | 07.02.12 20:37)
když většina developerských firem v česku patří hádejte komu.
Tak proto (omega13 | 10.02.12 10:53)
se tak mohutně rozjely exekuce .. Začíná to dávat smysl. Snad si nemyslíte že budou bydlet pod stanem..
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.