Ve zkratce
29.1.12
Česká republika: Jakýsi Tomáš Töpfer, kterého známe především z pořadů o Holokaustu, se nechal slyšet, že: "Přímá volba je šidítkem demokracie, při němž by si lidé za miliardu zahráli celonárodní hru Česko hledá superstar." Miliarda za přímou volbu prezidenta mu vadí, ale miliardy za provoz Senátu jsou samozřejmě v pořádku, když v něm pobírá nemalé peníze za nic.
Zdroj: http://www.novinky.cz/domaci/257522-tomas-topfer-prima-volba...
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Vopice
Komentáře
Rebe Töpfer (Karel z Čech | 29.01.12 16:21)
ví dobře, jaké uspořádání v Čechách nejlépe prospívá jeho soukmenovcům. Je jich u nás jen cca 7 tisíc a tak kdyby lidi do všeho kecali, tak oni všechno nestačí uřídit.
Taky mám to podezření (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.01.12 16:54)
Měla jsem kdysi doma "žrouta" Četnických humoresek. Mně nebyla nikdy jasná ta muzika, unikala mi souvislost židovství s dějem, dnes už bych se i odvážila tvrdit, že v tom spatřuji podprahovou propagaci té nejinteligentnější, nejúžasnější a nejvíce soucit zasluhující, ehm, skupiny lidí (?)
Jen jsem doufala, že v tom pan TT s jeho příslušností k této jede jaksi bezděčně. Asi ne. Já vím, jenom indicie, ale je jich docela dost.
2 Karel (Vopice | 29.01.12 19:46)
Oni to o sobě neradi říkají. Je jich tu mnohem, mnohem více. Zkuste si schválně zjistit, kolik jich je mezi vašimi známými a procentuelně si to přepočítejte. Kdyby jich bylo jen 7000, tak by připadal jeden na nějakých 1400 lidí, což je úplná kravina.
Je jich 500 000 az milion. (Esmate | 30.01.12 06:26)
Uz jsem o tom psal a je zbytecne se opakovat. Vim, ze toto cislo vypada pro mnohe nepravdepodobne. Bylo by mi milejsi, kdyby to bylo jinak. Nebo kdyby ta naprosta vetsina neparasitovala tim nejnestoudnejsim zpusobem.
můj názor (Kar | 30.01.12 12:57)
Nemám je rád, pana Topfera zvlášť. Ale s jeho názorem na přímou volbu musím souhlasit.
2 Kar (hestroy | 30.01.12 15:00)
Naprosto s vámi souhlasím. Daleko lepší způsob, jak zvolit prezidenta jsme viděli při poslední volbě, kde se soudruzi dohadovali a vyhrožovali si, kdo půjde dřív sedět, když volba neproběhne, tak jak má.
Fakticky ma pravdu, (mt-svk | 01.02.12 10:48)
vybraty bude ten, ktoreho budu media permanentne omielat a ludia pojdu volit ako ovce.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
29.1.12
Česká republika: Ivan David tvrdí, že vláda ČR nečelí tlakům, nýbrž je sama aktivně vytváří. Vpodstatě tvrdí to, co mnozí z nás už delší dobu tuší. Že naši mocipáni záměrně vytvářejí neúnosné podmínky. Že zkoušejí, co ještě si necháme líbit. A v momentě, kdy řekneme "dost", bude to záminkou pro tvrdé represe. Nevím, co je řešením takovéto situace. Když si to lidi nechají líbit, vládci půjdou ještě dál. Když si to nenecháme líbit, režim přitvrdí. Vypadá to, že jsme v situaci, která nemá řešení. Osobně jsem však přesvědčená, že všechny nás zavřít nemohou. Že odpor má smysl.
Zdroj: http://www.tribune.cz/clanek/25543-david-vlada-vyvola-povsta...
Klasifikace: politika,ekonomika,pravo,finance
Zprávu vložil/a baba_Blažková
Komentáře
Neda me to abych nereagoval (leicester196 | 29.01.12 16:13)
Jaci vladci? Ma snad CR monarchii? Ma volene zastupce lidu v parlamentu a senatu a tito by meli pracovat tak jak to slibili svym volicum nez byli zvoleni! Pokud ne tak hned od valu! Represe muzou uplatnit ti kdo je zvolili a nedostali za to to co od toho ocekavali.
Máme zastupitelskou demokracii (Karel z Čech | 29.01.12 16:30)
To znamená, že jen naši zastupitelé mají nejsprávnější informace a tak jen oni nejlíp vědí, prospívá, jak nám nasadit opratě, abychom byli výkonní. Naší povinností je držet hubu a krok a jednou za 4 roky na znamení souhlasu hodit lístek do urny.
LOL, leicester196 trolí? (Dramenbejs | 29.01.12 16:35)
Zástupci lidu :-D. Vy jste si nevšiml, že když vzniká nějaká nová strana, která má potenciál změnit politické poměry k lepšímu, že ji MV zakáže?
Že se takových lidí, jako Kalousek, nelze prakticky zbavit? Že naši zástupci (LOL), konkrétně "vláda rozpočtové odpovědnosti, vláda proti zadlužování," nám chtějí z pochybných a zcela nedostatečných důvodů vytáhnout z kapes desítky miliard korun na půjčku MMF, aby nám (EU) to mohla MMF půjčit zpátky s úrokem, aniž bychom z toho něco měli?
Ale co se rozohňuji, vy si děláte legraci anebo jste totální politický ignorant a slepec, se kterým se nemá cenu bavit.
Nechte ho, (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.01.12 16:46)
třeba je jen "ještě malej", sotva vylez ze školy (jedno jak střední či vysoké) a má ještě čerstvě vymytou hlavu. Ty blbosti, které tu naznačuje, nám ve škole do hlavy klavírovali také.
2Dramenbejs (leicester196 | 29.01.12 16:51)
mate to nejake popletene. Muzete jmenovat nejakou seriozni politickou stranu kterou MV zakazalo? Nebo varite z vody?
2babaBlazkova (leicester196 | 29.01.12 16:58)
mno, ze skoly jsem vylezl uz pred ctvrtstoletim, skoro deset let uz ziju mimo CR a deni jen zpovzdali sleduju. Pekne jste si nabehl/a....kdyz nekdo napise jak ma fungovat skutecna demokracie, tak ma podle vas vymytou hlavu? No pokud je tam u vas takovych vetsina, tak si to CR zaslouzi byt tam kde je. Preji pekny zbytek nedele.
2 leicester196 (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 29.01.12 19:55)
No v tom prípade ste "mladý" duchom. LOL
Že by tak nějak měla demokracie fungovat (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.01.12 20:43)
víme všichni. Z teorie. Jak to funguje v praxi vidí bohužel jen ti, kteří se spoléhají na vlastní zrak radši než na to, co jim zprostředkuje TV. Pokud jste 10 let mimo, tak byste sem někdy měl přijet a "zažít" to na vlastní kůži. Ale dle mého skromného názoru, pokud to uděláte, budete zdrhat už za měsíc zpátky tam, kde jste teď.
2Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk (leicester196 | 29.01.12 20:46)
ano i ne, jsem takovy jaky jsem, mozna proto jsem to dotahnul tam kde jsem Vzdy si stojim za svym pokud vim, ze mam pravdu. Proc by se mela myslenka (ta prapuvodni) demokracie prekroutit v neco jineho? Je k tomu nejaky duvod? To ze nekteri lide chapou demokracii jinak, neni muj problem, ale jejich.
2baba_Blažková (leicester196 | 29.01.12 20:55)
diky za jiz vcelku inteligentni odpoved. Ne ne, do CR jiz nikdy vice, staci me co vidim ve zpravach. Jak jsem mel podle Vas reagovat na takovy clanek? V klidu? Ono se to v klidu nekdy neda. Verte nebo ne, ale jsou na svete jeste zeme (ikdyz mozna trosku doleva, ale nikdo vam do niceho nekeca) kde predvolebni sliby opravdu funguji a plni se! V EU ani US je ale nehledejte.
2 leicester (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.01.12 22:18)
Pak tedy ovšem jsou mé poněkud pejorativní výrazy "mocipáni" či "vládcové" zcela na místě. Já totiž píšu tady odtud, z reality EU, konkrétně z ĆR, kde jsme momentálně v rámci reálného EUropismu klasicky papežštější než papež. ;-)
2 baba Blazkova (leicester196 | 29.01.12 22:37)
tak ted me nezbyva nez se omluvit, ja si totiz vsimnul az ted, kdo je autorem prvotniho prispevku. A k tomu posl Vasemu prispevku? CR ma takovou krasnou tradici ktera by mozna stala za to ji trosku oprasit. A to je defenestrace
No jo, ale to já bohužel musím přenechat jiným (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 29.01.12 23:21)
Už se vidím, jak se svými pětačtyřiceti kily strkám přesmetrákového Kalouse, Nečase, či Dráb(k)a na parapet. Dost sci-fi. Škoda.
:-D
Havavarie ve zpomalenem primem prenose - valka BUDE! (MoUdrostrak | 29.01.12 23:43)
Valka BUDE! Jsme divaci on-line havarie v primem prenosu - jen je natolik zpomalena, ze jsme ji fascinovani:-) Ve zlem Iranu uz vedi, ze podstoupi valku, musi, neni vyhnuti - a s nimi cely svet. Uz jsme dopravicovali, dotunelovali, humanitarne dobombardovali - kdo mel VCAS tuseni, ten si uzil, zabezpecil se, nehypotekoval, neleasingoval, neuvereoval... S ostatnimi potes (a pomoz) panBuh a Poucku Prof. Býg Tunýla a Hayek, Friedricha VON... Cekam uz jen na spasnou valku, reset - a mozna novou dobu kamennou - pokud se ji dozijeme:-) Take care, all of us:-)
Moudrostrako !! - valka sem, valka tam .. (steve | 30.01.12 01:31)
.. kdyz mate v ruce "vzpominku na holokaust" - i v dobe kamenne budete stale dusevne preukrutne bohaty ! to je prave ten "odkaz" naseho Vendy. S tim odkazem (odjistenym) budeme vedle sebe bezet proti hlavnim vsech mudzahidanu i Putinovi. A po vitezstvi budeme v te vesele kamenne dobe stavet zeleznici - ale jenom v zime a boso ! S tim odkazem a vzpominkou na holokaust - zmenime svet a bude vsude v tom kameni mnoho srandy !!
2 Moudrostrak (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 30.01.12 08:54)
Je to havária v priamom spomalenom prenose, ale vojna nebude-iba ak tí "chytráci" v Tel Avivu/Washingtone nemajú samovražedné tendencie.
Washington nemá na to zdroje, aby vojensky vyskakoval-má priveľké splátky na dlhy čo má a prakticky okrem FED-u nikto mu nepožičiava.
Vynára sa otázka, odkiaľ má FED toľko peňazí, ale je to na dlhú diskusiu. Mimochodom ťažko sa vedie moderná vojna, keď nemáte na to finančné zdroje.
Tel Aviv, banda nebezpečných "chytrákov", zatiaľ len tlčú do tamtamov, keď tamtamy umlčia, máme sa obávať, lebo idú útočiť, ale upovedomia USA len 12 hodín pred útokom.
Otázne je, nakoľko bude vedenie USA pripravený/ochotný zaútočiť na Irán.
Totiž prípadný útok na Irán zo strany USA (buď sám zaútočí alebo pomôže Izraelu) môže poslať západné ekonomiky-hlavne USA do teplých krajov, vďaka odvetnej reakcií Ruska a Číny.
PS: Tanky a podobné finesy nie sú moderné zbrane, moderné zbrane sú rakety, kybernetické zbrane, lasery na oslepenie protivníka alebo nič
Automaticky kráceno
V první řadě (Duanitta | 30.01.12 10:16)
Milý steve, díky Vám si více všímám připomínek o holokaustu, o které lze zakopnout všude, a tak si uvědomněle připomínám, třeba když: odborník přes vzdělání v TV chce v krátkosti shrnout novou učebnici moderní historie, a začně takto: "V první řadě je tuto výrazně připomenut holokaust".... to si nedělám srandu, tak to řekl! Holokaust přebil veškeré jiné události minulého stolentí. Včera jsem byla s malým v kině, a před filmem je záběr na baráky v koncentráku, a pak se z toho vyvinulo písmeno nadpisu příslušného filmu pro děti o zvířátkách. Děkujme, že je holokaust stále s námi.
2 Moudrostrak doplnenie (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 30.01.12 11:48)
Podľa tohoto článku:
http://euserver.parlamentnilisty.cz/Articles/291-...
Skôr by USA zostrelili Izraelské stíhačky, ako by mu pomohli-v prípade potreby by vždy mohli obviniť Irán, že zostrelil mierumilovné bombardéri, ktoré išli bombardovať Iránske nukleárne zariadenia (LOL).
Zdá sa že vedenie USA nehrnie do vojny s Iránom (pozná nepríjemné dôsledky takéhoto činu), Izrael a siomedia tlačia "nás" do vojny.
4 Duanita, - a vidite to sama .. (steve | 30.01.12 13:16)
.. a ten maly prdolka vedle Vas - to vidi take ... a tatulku a mamulku ma ten maly prdola proto, aby ho chranili .., takze - mila mamulko Duanito, moc casu nemate. Je treba to zarazit HNED. Od toho jste mamulka .. Drzim palce pri zarazeni - ten maly zato stoji !!
@Oracle (MoUdrostrak | 31.01.12 07:44)
Radio Farda (Free Europe v Perstine) vysila z Prahy+poskytuje Irancum proxies na connectivitu v Iranu bannovanych Facebooku. Na FB ted 'jedou kampane' slavici Iranske Kocaby, Veskrny, Tigridy - celebrity z dob Shaha... Do toho sugeruji nevyhnutelnost nadchazejici valky. Valka tedy bude - musi byt - bohuzel
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
28.1.12
Česká republika: Tak soudí jakýsi Jan Lipold na svém blogu (odkaz níže) a srovnává je ve svém úderném článku s al-Káidou. Krátké, usečné věty nezvolil náhodou, působí jako výstraha nebo příkaz. Moc povedené.
Tak, tak. Teroristé. Jasně! Na Guantanamo s nimi! Ti grázlové by mohli (jak píše pan Lipold) dokonce zablokovat stránky vládního webu! Nedozvěděli bychom se vůbec nic. Informační tma.
Strašná představa! Oslepený národ se zmítá v krizi, protože by par hodin neslyšel to plkání a žvanění vládních politiků. Dovedete si představit ten chaos?
A ještě něco, pane Lipolde. Politici jsou sice na rozdíl od Anonymous "voleni", jak správně upozorňujete, ale také neodvolatelní, což vám zjevně uchází. A i to "voleni" dávám do uvozovek, protože, jak bylo napsáno křídou na té zdi: Kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zakázali. (Což vám zjevně také nedošlo.)
Zdroj: http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/komentare/clanek.p...
Klasifikace: politika
Komentáře
Ďalší čo sa tu iba "vyskytol": (sxg | 28.01.12 01:13)
Jan Lipold
Profil autora: Jan Lipold
zkratka: li
pozice: Šéfkomentátor
email: jan.lipold@aktualne.cz
Novinářem jsem od roku 1991.
Pracoval jsem v redakcích ČTK (1991 - 1993), MF Dnes (1993 - 2001) , Týdne (2001 - 2002), Hospodářských novin (2002 - 2006), Instinktu (2006 - 2008), Týdne (2008 - 2009) a od ledna 2010 jsem s potěšením v Aktuálně.cz.
Hezké, tomu se říká zkušenosti. (Rene Bartosek | 28.01.12 01:28)
A co dělal před plyšákem?
4 Rene (steve | 28.01.12 06:52)
.. zasraneho Estebaka ..
Lipolde, Lipolde... :) (Lin | 28.01.12 09:27)
Politikem může být i naprostý debil, neschopný dát dohromady jedinou souvislou větu. Také nemusí rozumět vůbec ničemu a stejně tím politikem je. Anonymous musejí být dobří alespoň v jedné oblasti = programování, fungování serverů, znalost sítě. Hackerům fandím, protože kdyby nebyli lepší než programátoři, ani by (si) "nehekli". Lipold je nazývá srabáky, protože jsou anonymní. Jo, proto jsou Anonymous. Ale neskrývají svůj cíl a záměr, dokonce dopředu varovali. Politik má sice ksicht odkrytý a známe jméno, jenže své cíle (záměry) pečlivě tají a před volbami účelově lže.
Jo.. a kdyby padl server vlády, země by se potopila do věčné temnoty chaosu... :D
PS: Kdo z vás alespoň jednou vládní server navštívil? :D
No však mu v diskusi dávají co proto! (Vodník | 28.01.12 14:51)
Vůbec mám pocit, že i v tom Česku už jim to žere čím dál tím míň lidí.
4 Lin - Kruci !! (steve | 28.01.12 16:05)
.. ony jsou nejake "vladni servery" !? To jsem vazne nevedel .., - a jak se to pouziva ? Musi se s tim pred pouzitim taky zatrepat ? A skladovat v suchu a temnu ?
Pro: steve (L.C. | 28.01.12 19:25)
To ne, ale před jejich použitím musíte věnovat minutu ticha vzpomínce na holocaust.
Na demonstraci byla hrstka lidí. (Rene Bartosek | 28.01.12 19:28)
Byl by jsem zklamaný, pokud by to bylo plno, ale především pokud by tam šli přímo hakeři. Potom by si schopnost být anonymní na síti mohli strčit někam a nechat si to zarámovat. IT gramotnost v mladé genarci obsahuje věc, která nejde eliminivat a tím je masovost. Kdo to zkusí omezit, začne zaostávat i v kybernetucké válce, která už běží. Kdo to podpoří tak si bude muset zatarceně rozmyslet, jak centurovat net. Sice elita si může dovolit nakoupit značné množství největších talentů IT, ale nikdy jich nedokáže koupit tolik, aby přes jejich schopnosti potlačila masovou revoltu lidí mladých generací s zvyšující se všeobecnou IT gramotností. V tomhle mladejm skutečně fandím, snad dojdou ke zdravýmu rozumu i v jiných věcech a i tady jsem optimista.
Jan Lipold (RomanTička | 29.01.12 22:29)
To je naprosto nechutný režimní pisálek. Přečtěte si nějaké jeho jiné "práce," např. evidentně dopředu připravené opěvování právě zesnulého Havla. To je skutečně na zvracení. A zkuste si s ním podiskutovat. Ve vašem příspěvku nemusí být ani náznak něčeho neslušného nebo tomu jejich "diskusnímu kodexu" odporující, ale stejně vás smaže pokud byste ho dohnali do kouta. Naprosto zářný příklad bezpáteřného presstituta.
Blázen (Vopice | 30.01.12 06:32)
Zajímalo by mě, co se tomu šedému morovi (kdo neví, kdo byl šedý mor, tak to byl dobrovolný pomocník VB) honí hlavou při čtení diskuse pod "článkem". Ale nemyslím si, že by takovému blbečkovi mohlo něco dojít.
Vopice (RomanTička | 30.01.12 12:02)
Mě by zajímalo, jestli je opravdu tak blbej a věří tomu, co píše nebo jestli to dělá vědomě.
To byl takzvaný (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 31.01.12 05:11)
průzkum veřejného mínění. Testujou nás. Testujou hladinu nasranosti ve společnosti. Vypadá to, že společnost začne co nevidět "srát atomové hřiby". Prostě si to potřebovali ověřit. A Lipold ten kšeft vzal.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
26.1.12
Česká republika: V Tokiu včera Česká republika v tichosti a bez fanfár podepsala dohodu ACTA, jejímž cílem je bojovat proti tzv. pirátství na globální úrovni.
ACTA zavádí odpovědnost pro poskytovatele připojení odtajnit mezinárodním orgánům informace o jednotlivých uživatelích či webech, které by autorská práva porušovaly atd. Smlouva začala vznikat v utajení v roce 2007. dokument ve svých důsledcích povede sledování uživatelů internetu a cenzuře.
Zdroj: http://zpravy.ihned.cz/svet-asie-a-pacifik/c1-54531830-cesko...
Klasifikace: polit.korekt,pravo
Zprávu vložil/a vj66
Komentáře
Infowars.com, January 26 (haban | 26.01.12 18:48)
Obama Signs Global Internet Treaty Worse Than SOPA
(haban | 26.01.12 18:55)
"V sousedním Polsku již vládní podpora smlouvě způsobila desetisícové demonstrace."
Že by Polská Al-Káida? Pozor na ostřelovače!
v Polsku (leicester196 | 26.01.12 20:31)
jsou podle me lide chytrejsi a premyslejici....v CR kazdy ceka az co ostatni. A tak to bude asi navzdy. Ja sam s rodinou uz za nekolik mesicu udelam cele EU papa a rychle pryc k zene domu do J.Ameriky...tam jsou jeste staty kde jeste je opravdu svoboda.
Cestovní pas -nepas (petesv | 26.01.12 20:47)
Česko uznalo nejenom ACTA, ale je taky jednou ze dvou zemí na světě, které uznali speciální "bezobčanský" pas pro Osetince, vydávaný Gruzií natruc všemu. Možná díky tomu tu zase přibude nějaký ten "uprchlík", stejně mírumilovný, jak ty z Čečenska. Uvažuji, že taky začnu tisknout nějaké pasy, někdo to nakonec uzná. Ale že to celé proběhlo naprosto v tichosti, stejně jako významné české zbrojní dodávky do Gruzie. Co všechno zde proběhlo v naprosté tichosti?
v tichosti to prošlo informační strouhankou jako vánoční kapři už listopadu 2011 (hell | 26.01.12 21:47)
Ministři přes zemědělství a rybolov, kteří se před vánočními svátky sešli v rámci Rady EU, odsouhlasili obchodní dohodu proti padělatelství, známou pod zkratkou ACTA. S paděláním kaprů pro vánoční stoly to ale moc nesouviselo
http://www.lupa.cz/clanky/acta-misto-vanocniho-kap...
Kdo jinému jámu kopá ... (haban | 26.01.12 23:48)
Evropa a Severní Amerika (1 miliarda) už asi nemá zbytku světa (6 miliard) mimo "autorskejch práv" moc co nabídnout. Jenže ten "zbytek světa" nás brzy předežene, a pak spadneme do jámy, kterou jsme si sami vykopali.
Kde všichni jste? (kerob, halibos (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.01.12 07:45)
Dobrý den.
Pro Ty, kteří se pohybují na tzv.alternativních, nebo chcete-li konspiračních webech to není zase tak překvapivé. Víme, co se na nás chystá a z jakého důvodu. Proto se nechci vyjadřovat k účinkům, nebo důsledkům teto dohody ACTA. Mě spíše naprosto zaráží, kam jsme se dostali ze svou odvahou a s hranicí, jak hluboko jsme ochotní si nechat strčit prst do análu. Co se musí stát, aby se veřejnost nadzvedla? Kde je ta vlna nevole? Neustále všichni vysedáváme u internetu a tak nám musí všem být jasné co se právě tímto podpisem pro nás změnilo a nadále měnit bude. Je snad nad slunce jasné, že to není konečná dohoda, ale pouze první šroub, který se bude časem více utahovat. Tak kde jsou všichni? To nikomu nevadí, že nás o tom informovalo Japonsko?. Že se takovéto smlouvy v Evropě schvalují na pozadí rybolovu a vánočních kaprů? Tak kde sakra lidi jste? Kde jste všichni i tady na Zvědavci? Proč tato diskuze má 6 příspěvků. I vám tady už je to jedno? Kde jste všichni Ti co dokážete psát půlmetrov
Automaticky kráceno
Kde všichni jste? (kerob, halibos (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.01.12 07:46)
Kde jste všichni Ti co dokážete psát půlmetrové příspěvky snad ke všemu? Kde jsou všichni denodenní přispívači a tapetovači? Kde jsou jejich odpůrci, kteří dokážou zaplnit diskuzi do hodiny tak, že se v ní nejde ani vyznat? Sakra to je Vám to Všem lhostejné, že už to nestojí ani za nasraný komentář? Bože kam jsme to za posledních 20 let vlastně došli? Víte Ti co tyto dohody píšou a schvalují já chápu, dokonce chápu i proč to dělají, ale nechápu NÁS. Možná jsem sem napsal naposled a možná naposled i kam koliv jinam. Ono to je pouze takové internetové tlachání a když nás začínají věšet, tak máme momentálně jiné starosti, než se proti tomu ohradit. Také proč? Vždyť jsme jenom ovce a bez stáda žít nebudeme. To by jsme mohli přijít o víc než je nějaká podělaná svoboda. Přišli by jsme o hrnec guláše, gauč a vychlazenou desítku. Jenom toto jsem Vám tady chtěl říct. Pavel Nowak, Praha
2 kerob/Pavel (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 27.01.12 09:00)
My musíme prísť o ten "guláš, chladné pivo a gauč" a to masovo, na to aby ľudia (v našich končinách) pohli.
Podľa môjho názoru, cirkus s názvom ekonomika EU padne vďaka euroválovu/eurovalu a ľudia prídu o ten "guláš, chladné pivo a gauč" a to masovo.
(haban | 27.01.12 12:19)
Češi sou šikovný:) Ještě před dvaceti lety si sami stavěli baráky a chaty, sestavili marotraktor, spíchli radio, opravili televizi, sestavili počítač, šili doma vlastní oblečení, jídlo si vypěstovali na zahráce, a skoro každej uměl na něco hrát a zpívat... A měli z toho radost.
Když si chtějí všechno patentovat, ať si to strčí do prdele. Uděláme si to po svým a bez patentů a budeme si to vyměňovat. A bude se zase víc zpívat a chodit do přírody:)
Představte si, jak to bude hezké, až odsud zmizí všechny MacDonaldy, Lídly, Pennis markety, ... a zase si koupíte pečivo z kvásku, zeleninu která má chuť, 20 odrůd jablek, mošty nevyrobené z koncentrátu, marmelády z ovoce, mlíko od krav pasených na louce, vejce od slepic na dvoře... a zapijeme to vlastním pivem z chmele (místo extraktu) a šípkovým vínem:)
habane !! - Vas posledni odstavec - (steve | 27.01.12 17:21)
- je "zvirecky antisemitismus" - za trest Vam skrtam 3 navstevy na "cuceni do komina" !! Napr. - Vase "domaci marmelada" je clenem Osy Zla a za propagaci marmelady - se chodi k soudu !!
.. a jeste pro Habana .. (steve | 27.01.12 17:28)
.."20 odrud jablek ...", - opravdu - neco tak NENAVISTNEHO !! jsem za poslednich 22 let necetl ! A proto volam: "Kde je tady pravicova svobodna cenzura !? Vzdyt Vy tim domacim mlikem zabijite pravdu a lasku. Teda - .."havel s nami a ja pryc ..
hm (Jarmila | 27.01.12 19:01)
Česká republika schválila?... Snad pár hajzlů ne? Naučte se lidi už konečně vyjadřovat přesně!
Zpivat si nebudete (JuSt | 27.01.12 19:10)
Jak Vas bude vic jak tri , prijde OSA a da Vam na tlamu. Takovy je zakon.
Polaci maji muj obdiv (Pavel -Čert- Němec | 27.01.12 20:09)
Nicmene doufam, ze jim vydrzi energie az do konce. Na lamani chleba dojde az projde zakon evropskym parlamentem a na radu prijde schvaleni prislusne legislativy narodnimi parlamenty. Primarne by tedy meli Polaci oslovit sve evropske poslance a zorganizovat protesty az pujde zakon do jejich parlamentu.
(haban | 27.01.12 23:34)
Už jsem to psal v diskusi k nějakému článku. Jsou "zákony", kterým lidi nerozumí opravdu zákony?
A je "zákonem" něco, co odsouhlasila "demokraticky" zkorumpovaná většina, a s čím skutečná většina národa nesouhlasí?
Neměli bysme zase začít používat zdravý český rozum? Místo toho, co tady šíří mass-jedia?
Lidská civilizace vyrostla na "opičení". A oni si to chtějí patentovat?
zítra (v sobotu) se má zase konat nějaká taškařice (baba_Blažková, babaBlazkova (zavináč) atlas (tečka) cz | 28.01.12 00:11)
ve všech většíc městech ČR. Začátky mezi 9 - 11 hod dopoledne. Konec okolo 16.00. Tématem je právě ACTA. Tak zvedněte zadky. Kdo má FB, podrobnosti zde:
http://www.facebook.com/events/289133924481174/
Někdy byste měli začít s těmi protesty, ať se to konečně naučíte, tak proč ne právě teď?
A bez výmluv, já taky musím nejdříve navařit.
Tak zcenzurojou internet. (Rene Bartosek | 28.01.12 01:34)
Lidi místo na netu budou konspirovat z ksichtu do ksichtu, bude potřeba nabrat více tajnejch. A mladí IT gramotní budou dělat na netu o to větší bordel. Nebudou schopni udržet bezpečnost na netu, lidi místo bankovních transkací budou dělat klidně i bez peněz kšefty z ručky do ručky. K mladejm jenom tolik, když na mě v 90 blikala modrá obrazovka a bez příkazu telnet a spol. jsem se nedostal nikam, tak předtím se dalo taky docela fajn žít. Třeba na to mladý po 30 letech pokroku taky dojdou. ;)
steve zase zabil :D (Tsignotschka | 28.01.12 09:01)
Uz jsem chtel habanovi psat, ze tu bohuzel zustanou jen ty pennis markety a kravicky, jak se pasou na louce budou jen na obalech od syru, ale lepe jak steve to snad nikdo nenapise :D
(haban | 29.01.12 02:02)
Když uvidíte někde krávy na louce, a budete se ptát, jestli by vám prodali mlíko, tak se dozvíte, že tyhle krávy jsou jen "na dotace" :]
haban (Tsignotschka | 29.01.12 09:32)
a vubec se nedivte, bo aby mohli prodat mleko jen tak ze dvorku, tak na to jsou takove sikovne zakony, ze prodej skutecneho mleka udelaji jen opravdovi nadsenci, kteri maji zrovna volny milion, aby mohli dodrzet hygienicke pozadavky soucasne to jsou lidi touzici po nekonecnem a nesmyslem boji s byrokracii.
Doporucuji hledat kravy a kozy zlocinne (to jsou takove bez tech plastovych nesmyslu v usich) jejich majitele Vam mleko urcite radi prodaji, kdyz budou mit, ale bacha vesmes nebude pasterizovane a bude mit velmi vynikajici chut. Bych ho prirovnal k mleku z automatu, jen tak nesmrdi. Bohuzel a vubec se nedivte, bo aby mohli prodat mleko jen tak ze dvorku, tak na to jsou takove sikovne zakony, ze prodej skutecneho mleka udelaji jen opravdovi nadsenci, kteri maji zrovna volny milion, aby mohli dodrzet hygienicke pozadavky a soucasne to jsou lidi s zeleznymi nervy touzici po nekonecnem a nesmyslem boji s byrokracii.
Doporucuji hledat kravy a kozy zlocinne (to jsou takove bez tech plastovych nesmyslu v usich) Jejich majitele Vam mleko urcite radi prodaji, kdyz budou mit, ale bacha ves
Automaticky kráceno
znovu pro habana (Tsignotschka | 29.01.12 09:33)
a vubec se nedivte, bo aby mohli prodat mleko jen tak ze dvorku, tak na to jsou takove sikovne zakony, ze prodej skutecneho mleka udelaji jen opravdovi nadsenci, kteri maji zrovna volny milion, aby mohli dodrzet hygienicke pozadavky a soucasne to jsou lidi s zeleznymi nervy touzici po nekonecnem a nesmyslem boji s byrokracii.
Doporucuji hledat kravy a kozy zlocinne (to jsou takove bez tech plastovych nesmyslu v usich) Jejich majitele Vam mleko urcite radi prodaji, kdyz budou mit, ale bacha vesmes to mleko nebude pasterizovane a bude mit velmi vynikajici chut, takovou jakou neznate ani z automatu na mleko (nechci mlekare z automatu urazit, ale mohl jsem ho parkrat vyzkouset a fuj ta vune a chut, holt z velkochovu to nikdy nebude mnamka). Bohuzel takove zlocinne zviratka uvidite maximalne na samotach, v husteji obydlenych oblastech jsou tyhle zvirata zavrena ve chlevech kvuli kontrolam a treba i kvuli vuni, ktera vadi tem z novostaveb).
4 ty dva "mlikare" .. (steve | 29.01.12 14:48)
.. vite Vy dva .., ja vam nevim, ale tak me napadlo ( a kdyz me neco napadne - taak to teda je neco !!}, - mozna by se oplatilo kvuli tomu vonavemu mlicku a tomu roztomilemu blbemu pohledu tech zlocinnych kravicek - ty mamrdy, co delaji ty mamrdacke zakony, - postrilet ! Ja jsem PRO, protoze jsem to vymyslel a jedna ceska kravicka bez visacky v uchu - je mi milejsi vice nez fasounska koser unie ..
.. a v tom spolku budu mit funkci "referent pro styk s domorodym obyvatelstvem, budu kasirovat za mliko a krast z pokladny jako za havla !!
.. a aby jste si Vy dva mlikari nemysleli, ze na Vas nasi spasitele nemysli - mate tady neco, co Vam otevre kudlu v kapse !! Ono je to totiz taky trochu o tom mlicku a marmelade a 20. druzich jablek .., nebo - o tom strileni ?? @@@@@@@
http://www.activistpost.com/2012/01/united-nations...
http://napistejim.cz/ (kurvas, kurvas (zavináč) seznam (tečka) cz | 30.01.12 03:55)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
25.1.12
Neurčeno: Morozov (Sorosova hlásná trouba) vydal apel, aby Google a další vyhledávače, cituji, "začaly vynucovat perzekuce proti myšlenkovým zločinům, které poskytují obsah webových stránek “konspiračním teoriím” i takovým, ve které věří většina Američanů, jako že globální oteplování není převážně způsobené člověkem". Není v tom sám.
Velmi zjednodušeně řečeno - představuje si to zhruba tak, že když vy coby uživatel zadáte do Google třeba heslo "nežádoucí účinky očkování", Google vám vyhodí velký banner, že stránky, které chcete navštívit, jsou nevěrohodné. Uvažuje se i o automatickém navrhování ideově nezávadných stránek. Je tam toho více, je to česky, tak čtěte, já nemám slov.
Zdroj: http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/170
Klasifikace: politika,technika
Zprávu vložil/a baba_Blažková
Komentáře
Výsledky vyhledávání se filtrují už nyní - (Andrew Siddur | 26.01.12 00:10)
- ale zatím spíše jen tak kradmo, že to některý člověk leckdy ani nezjistí.
Morozovův (Pavlík Morozov?) apel vnímám jako snahu informovat veřejnost předem, aby věděla, co ji čeká; aby se lidi nedivili, když již v blízké budoucnosti budou na internetu hledat něco, co je zajímalo, a vyhledávač jim vyplivne leda odkazy na něco, co je nezajímalo ani trochu.
V tomto ohledu na mne docela temně působí, jak teď Google upozorňuje na "změnu sluvních podmínek", která má začít platit v březnu.
Na jednu stranu je chvályhodné, že Google takto odhaluje, byť trochu mezi řádky, co nepěkného chystá, ale na druhou stranu je to šokující.
Říká vlastně: "Chystáme větší cenzuru, obsahu fízlování, agresivnější, zacílenější reklamu, a vy s tím nemůžete nic dělat; proto vám to klidně říkáme předem."... Nechme se nemile překvapit...
To už existuje (haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 26.01.12 09:09)
Krátká prezentace z TED konference o "Information Fastfood", 9 minut, slovenské titulky, must see
Dajte si pozor na internetové „informačné bubliny”
"Ako je možné, že dvaja rôzny ľudia na dvoch rôznych miestach, pri hľadaní informácii cez Google alebo iný vyhľadávací program dostanú rôzne výsledky?"
Říká se tomu "personalizace hledání".
"Neexistuje standardní Google." Google při vašem hledání na internetu zvažuje 57 kritérií. A nedělá to jen Google, šíří se to celým internetem.
"Rychle se posunujeme do světa, kdy nám internet dává to co si myslí že chceme vidět, a ne to co opravdu chceme vidět."
"Tyto filtry a algoritmy vytváří personální informační bubliny."
"A o tom, co se dostane do vaši informační bubliny, nerozhodujete vy."
Čili je to jen otázka "správného" nastavení parametrů. A je dobré si uvědomit, že zástupci Googlu, Microsoftu, Facebooku se účast
Automaticky kráceno
(haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 26.01.12 09:10)
Je dobré si uvědomit, že zástupci Googlu, Microsoftu, Facebooku se účastní schůzek Bilderberg group.
(jardob | 26.01.12 15:47)
Je nas 7 miliard a medzi nami kopa rozumnych ludi, verim ze budu tendencie vytvarat nove nezavistle vyhladavace.. Nebolo by dobre sa vzdavat dopredu, vzdy treba skusat a na kazdu akciu treba dat vhodnu reakciu... Zas a znova...
(kocour_easy | 26.01.12 18:47)
Ano! presne mate pravdu. Jejich boj je do predu marny a prohrany. Vzdy se najde skupinka lidi, kteri se vzbouri a jejich cenzury na chvili vsem lidem stizi danou situaci, ale my se taky dokazeme prizpusobit. Vzpominate nekdo v rannych dobach na vyhledavac astalavista? Takze jestli google a podobni zacnou ztezovat lidem pristupy, tak po nejake dobe vsechni odejdou, nebo spise zacnou pouzivat neco jineho.
Vyhľadávanie (Pekos | 26.01.12 21:23)
Nejaký doplnok do prehliadača, ktorý by furt niečo na pozadí vyhľadával, by dosť skreslil profil vyhľadávajúceho.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
25.1.12
USA: Takový je výsledek vleklého soudu s velitelem jednotky, která v roce 2005 v iráckém městě Haditha zmasakrovala 24 neozbrojených civilistů, včetně žen a dětí. V souhrnu mu tedy hrozí maximálně 3 měsíce vězení.
Při těchto počtech by mu hrozil maximálně rok za každých 97 zavražděných civilistů a aby se nedožil propuštění, musela by jeho jednotka postřílet doslova tisíce lidí.
Zdroj: http://www.guardian.co.uk/world/2012/jan/23/us-marine-frank-...
Klasifikace: krimi,pravo
Zprávu vložil/a Pavel -Čert- Němec
Komentáře
(haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 26.01.12 09:41)
Přesně v duchu filozofie "Život tisíce mudlů má cenu života jednoho Harryho Pottera."
tak nic (Pavel -Čert- Němec | 26.01.12 21:31)
Prej to nestoji za rec, takze si neodsedi nic...
.. a do pamatnicku - mu napise basnicku jemu podobny - Masin. (steve | 27.01.12 01:31)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
25.1.12
Rusko: Zakladateľ webovej stránky WikiLeaks Julian Assange bude moderovať na stanici Russia Today reláciu. Program kanálu sa bude vysielať od marca tohoto roku. Detaily programu a zoznam hostí ešte neprezradili. Russia Today je ruská televízna stanica, ktorá vysiela v angličtine a je financovaná štátom. Myslím, že to môže byť celkom poučná show...
Zdroj: http://slovak.ruvr.ru/2012/01/25/64589832.html
Klasifikace: kuriozity,politika
Zprávu vložil/a jan26
Komentáře
911 (micha | 25.01.12 21:58)
Tihle konspirátoři mě nudí jsi prý řekl Juliane, a to jsi neměl dělat.:-)
(jardob | 26.01.12 15:50)
A tak sa dostal vlk do kurniku...
na BL opet k zbliti (Pavel -Čert- Němec | 26.01.12 21:33)
K oznameni pouzili stvavej clanek urazeneho Guardianu...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
25.1.12
Izrael: Izrael se má stát součástí sjednocené Evropy, protože je to jediná stabilní demokracie na Blízkém Východě. Tento názor vyslovil ministr zahraničí Avigdor Liberman.
Zdroj: http://czech.ruvr.ru/2012/01/25/64567173.html
Klasifikace: politika
Zprávu vložil/a Wigwam
Komentáře
Zlý vtip. (Expresser | 25.01.12 17:32)
To už radšej Turka ...
.. tak to bude mit Venda "letiste" radost .. (steve | 25.01.12 17:38)
.. urcite napsal na toto tema Hru, kterou dopsal a nato uchradnul .., nam sdeli nase Meedia a odkaz bude jeste vetsi !!
fail (djb | 25.01.12 18:17)
Unii by to nakonec asi bylo uplně jedno, ale Izrael a volný pohyb osob s 27 státy, listina práv a svobod, rovnost mezi občany, lidskoprávním podléhání soudům EU atd...to by asi nerozdejchal
a tak hlasuju pro (djb | 25.01.12 18:19)
jí chci Gazu v Schoegenském prostoru:)
(haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 25.01.12 20:24)
A bude se to jmenovat Evropean JUnion
On na to Izrael jde od lesa (Klapiki | 25.01.12 21:35)
Jednoho překvapí třeba už to, kde se Izrael vzal v kvalifikaci na fotbalové Mistrovství Evropy.
To jsou paradoxy... (Andrew Siddur | 26.01.12 00:16)
Oni jsou prostě nepoučitelní - už zase se lísají k německé říši (EU)... :)
EU (Tamiral | 26.01.12 08:36)
je jediná stabilná demokracia na BLÍZKOM VÝCHODE??? od kedy je Európa na Blízkom východe? a odkedy je stabilná? a demokracia?
(jardob | 26.01.12 15:54)
Nech sa radsej prestahuju na severny pol.. Najkrvilacnejsi a najnepoucitelnejsi narod na svete.
a kdo se u nás přihlásí (hell | 26.01.12 21:52)
že půjde za Izrael bojovat v rámci NATO s kolkolem nasranýma arabama a Palestinou? Havlovi pepíčci a máni?
Prestehuji cely stat? (vodnik007 | 27.01.12 19:33)
Mozna by se jim hodilo Cesko. Staci jen postavit zdi a rozdelit obyvatelstvo.
Haban trochu si sa zmýlil (Milanese | 28.01.12 15:41)
volať sa to bude JEWropean Union
(haban | 29.01.12 02:21)
No v jedné takové unii jsme už od roku 2008:]
Union for the Mediterranean
Unie pro Středomoří
Vymyslel si to stýček Sarkozy, tajný agent Mosadu
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
25.1.12
Česká republika: Vláda rozhodla, že půjčí MMF na pomoc eurozóně 38 miliard korun, tedy zhruba polovinu požadované částky. Británie a Bulharsko půjčit odmítly.
Zdroj: http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-svet/c1-54518860-prave-...
Klasifikace: ekonomika
Zprávu vložil/a vj66
Komentáře
Hezké (L.C. | 25.01.12 15:50)
My mále ale vládu samaritánů. Zatímco občané pomalu ale jistě začínají rýt držkou v zemi, oni neustále rozdávají a přispívají a zachraňují. Pomáhají všem kromě obyvatel České republiky. Je to xindl k zblití a ne vláda státu. Kdepak těch 38 miliard vezmou. No jo, asi ode mne od těch dalších blbečků, které lze zjednodušeně nazvat pracujícím dobytkem. Kde ale mám ještě nějaké rezervy, když už v podstatě vše včetně jídla nakupuji za hranicemi. Jo daně, ty by se ještě mohly zvednout, tak alespoň na 80%, aby jim ještě něco zbylo na odměny a platit by se mohly dopředu, pro sichr rovnou i na příští rok.
Sláva Euro je za vodou (Antiseptik | 25.01.12 16:00)
38 miliard korun to jim snad musí stačit alespoň na tuzér ne? Jako když do řeky plivne. Kolik asi vteřin to vezme to promrhat? Dvě? Tři?
.. a jeste by vlada - (steve | 25.01.12 17:48)
v ramci pomoci mela uzakonit, ze kazdy cech i cechovka dobrovolne venuje obe ledviny do izraelska. A oni nam za ne pujci a my jim to dame zpatky jako na "pomoc", a oni nam daji "kredit" a my si na nej pujcime z EU a dame jim to jeste vice na vetsi pomoc a ...
.. hledaji se hrobnici - pul naroda pochcipalo hlady .., druha pulka prebira iniciativne pravicove radost z dalsich pomoci a tesi se na hrobnika ..
(haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 25.01.12 17:59)
Jednou jim to dáme zaplatit. I se složenejma úrokama.
Jak jsem řekl, (PetrPavel | 26.01.12 08:53)
připravte zlato a šperky jako dar nečekaně zchudlému Sarkozyho království:-))) Tak asi třista tun."Ale pane králi Kalousku není to moc?"
"Není, jednou pomůžem mi jim a po válce si kupíme všechno nový.
(haban, drhaban (zavináč) email (tečka) cz | 26.01.12 09:49)
Nejspíš další krok k filosofii "peníze kryté státním dluhem".
Pro případ, že by FEDu neprošlo dalších 100 let licence na kouzlení peněz.
Nebo pokus zavést podobný model v Evropě?
(jardob | 26.01.12 16:01)
Zda sa ze cielom EU a Euromeny bolo zruinovat ekonomiky suverennych statov. Kedze Ceska republika bola mudrejsia a neponahlala sa s eurom, v tejto umelo vytvorenej krize usetrili nejake peniaze a koruna ich podrzala. Ale EU si najde sposob ako vycicat krajiny aj ktore euro nepouzivaju..
(jardob | 26.01.12 16:04)
Dnes som pocul v radiu debatu o naraste Euroskeptikov na slovensku, vraj tomu pomohol euroval a pad vlady. A zase zacali omielat tie hlupe frazy ze clenstvo v zone nie je len o pasivnom prijimani ale aj o davani. Taka hlupost, jednak preto, ze aj tento rok kvoli byrokracii a neschopnosti sme boli schopni vecerpat nieco cez 20 percent z eurofondov na ktore sme mali narok. No aj tak sa na tom nabaluju len vyvoleni, korupcia tu stale je, ale naco byt clenom unie ktora hospodari od 10tich k 5tim.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
24.1.12
Írán: "Pokud by současné napětí mělo přerůst ke světové válce, pak Čína nebude váhat podpořit Írán" jak potvrzuje generálmajor Zhang Zhaozhong, profesor z čínské National Defense University: "Západní sankce proti Íránu vytvořily více příležitostí k růstu obchodu Íránu s Čínou, obchodní výměny která dosáhla 29,3 miliardy dolarů v loňském roce".
Západní sankce ještě více umocní a usnadní rozvoj čínských hospodářských vztahů s Íránem," prohlašuje i An Baojun, vědec z Čínské akademie pro mezinárodní obchod a hospodářskou spolupráci, která je součástí čínského ministerstva obchodu. An Baojun strávil několik let v Íránu, kde studoval blízkovýchodní otázky.
"Objem vzájemného obchodu se zvýšil více než desetkrát za posledních deset let, z 2,5 miliardy USD v roce 2000 na 29,3 miliardy dolarů v loňském roce, jak je uvedeno v čínských celní údajích shromážděných společností Global Trade Atlas se sídlem v Ženevě.
Zdroj: http://www.wealthwire.com/news/headlines/2563
Klasifikace: politika,ekonomika,finance
Zprávu vložil/a MoUdrostrak
Komentáře
Zaviesť sankcie proti Číne a Rusku= (Oracle, mteleky (zavináč) zoznam (tečka) sk | 25.01.12 16:44)
ekonomická samovražda. Obe štáty majú obrovské zdroje bez ktorých "dobrý západ" nezaobíde, nemá náhradu.
Nehovoriac o tom, že keď ekonomika ide dole dole a zaniká, chuť lynčovať pajácov z parlamentu a z vlády rastie.
HA - nepritel nas zradil !! @@@@@ (steve | 25.01.12 17:51)
No tak, (PetrPavel | 26.01.12 09:13)
mě Čína nevadí. Čínský lid je činorodý,skromný a nesmírně pracovitý. Naproti tomu američan je v průměru tlustý, hloupý a naivní, bez sebemenší schopnosti improvizace v krizových životních situací. Nejbližších dvacet let přežijí národy se schopností přizbůsobit se. A to amerika rozhodně není. Irán nikomu nevyhrožuje a neplánuje válku. Kdyby ho všichni nechali na pokoji tak je všechno v pohodě. Francie má za prezidenta psychopata a taky jim nikdo nešťourá v jaderném programu. Myslím si, že by se všichni měli držet hesla "žít a nechat žít." Jedinou skutečnou hrozbou světu je Amerika a NATO. Pokud se najde někdo kdo bude chtít ameriku a Nato kopat do zadku za její válečná zvěrstva mile rád se přidám.Jediné co ameriku sere, je že pokud si Irán vyrobí vlastní jaderný arzenál už nebude prodávat ropu za dolary. A celý americký sen půjde do hajzlíku. Mám prostě radši rýži než hamburger.
Můj životopis (2015) (haban | 26.01.12 10:52)
"Již v mládí jsem rád jídával rýži ..." :)
(jardob | 26.01.12 16:11)
Nielen francuzsky prezident, ale aj izraelsky a cela americka vlada je plna psychopatov. Rusko a cina ma svatu trpezlivot. Az by bola vojna, urcite by som nechcel stat na strane psychopatov.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.