Vydavatel: Vladimír Stwora (Chcete-li mi poslat důvěrnou zprávu, můžete použít zabezpečený formulář [pozor, moje odpověď už šifrována nebude], nebo, pokud máte nainstalováno PGP, můžete si stáhnout
můj PGP klíč.)
Turecko: „Palestinská území jsou jako vězení pod širým nebem, jsou v izraelském obležení. Lidé v Gaze čelí humanitární tragédii. Nemůžeme akceptovat praxi, která trestá skoro 2 miliony lidí kvůli nějakým raketovým útokům. Když se ptáme, (našich izraelských kolegů) kolik izraelských občanů zemřelo v důsledku těchto útoků, nedostáváme odpověď.“
Izraelské ministerstvo zahraničí jako odpověď vyčítá Turecku útisk Kurdů.
ako odpoveď vyčítajú útláčanie Kurdov.
tak ako na kritiku kapitalizmu sa reaguje komunizmom . to je ohromne konštruktívne reagovať na chyby tým, že ich neodtránime ale nájdeme historicky horší príklad. to by sme tu mali minimálne ten komunizmus. alebo stredovek. a boli tie vôbec horšie??? asi ani nie.
Je to hezke od Erdogana, (alenamaria | 27.01.08 01:18)
ale asi zapomnel co jeho zeme udelala na Kypru.
(Snazsi uvidet trisku v ocich souseda nez kladu ve vlastnim oku...)
Jen se tak škádlí (Saša | 27.01.08 02:35)
Z tureckého deníku Turkish Daily News: Přátelské upozornění našim izraelským spojencům by nemělo být vysvětlováno špatně. Naši Izraelští přátelé by měli vědět, že embarga a blokády marginální extrémisty jen posílí. Předseda vlády Erdoğan pouze vyzval mezinárodní společnost k zastavení blokády Gazy.
Turecko bojuje se zakázanou „Kurdskou dělnickou stranou“ (PKK), ale neblokuje severní Irák, kde teroristé žijí mezi ostatními obyvateli.
http://www.turkishdailynews.com.tr/article.php?enewsid=94753
to: alenamaria (Mirda, smirek (zavináč) shaw (tečka) ca | 27.01.08 02:49)
tohle je velmi podobná reakce, jaká se dostala od Izraelského ministerstva zahraničí. Dávnou
historii (polovina 14.století) nemusíme vytahovat. Útok tureckých pirátů na španělskou královskou flotilu - která v té době kotvila v kyperském přístavu, nebyl útokem Tureckého státu. Kdežto soustavné "hrdinné" útoky IDF na palestinské civilní obyvatelstvo - děti nevyjímaje - je zločinem izraelské sionistické vlády. Pravda se musí vykřičet do světa, jinak to nikdy neskončí!
Mě by zajímalo (herbage, herbage (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.01.08 10:50)
Jak někdo může blokovat námořní přístup k pásmu Gazy? Snad pobřeží pásma Gazy je palestinské území, tam izraelské loďe nemají co dělat a pak jsou mezinárodní vody a ty také nemohou blokovat. A kdyby potopili loď s potravinami a léky, tak to na mezinárodní scéně nerozdejchaj, ne? Jak je to tedy prosím?
to herbage (petr sleder, petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.01.08 13:47)
Je to asi takhle. Pásmo Gazy okupované v roce 1967 během šestidenní války formálně zůstává součástí Izraele, byť se odtamtud už Izrael stáhnul. Pásmo nebylo vráceno Egyptu a Palestinci doposud nevyhlásili samostatný stát, jehož součástí má Gaza být, protože jednání o míru na Blízkém východě se podařilo obnovit teprve loni a příliš se v nich nepokročilo. Izrael jako země, která jej okupovala, je povinen v pásmu zajistit základní potřeby, přestože po stažení v roce 2006 nad ním nemá faktickou moc.
A ja bych to rekl jeste jinak. (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.01.08 23:15)
Hranice Izraele, urcene rezoluci UN 181 byly takovehle: http://img452.imageshack.us/img452/4122/olmertplan...
...a pohledte, co z toho vzeslo. Nejak se to rozrostlo, ze? A tady je ten problem. Ac rezoluce co se vytvoreni statu na prvnim miste jmenuje Palestinu a pak az Izrael, tak Izrael vznikl a za 15min ho uznaly USA a posleze i ostatni staty, ale vzniku Palestiny je dodnes braneno. Ma to duvod. Uvedene hranice byly pro Izraelce jen startovaci carou a pohledte, kolik uzemi dnes ukupuji a zcela nelegalne...
vypadají jako šíření rakoviny v zasažené tkáni.
Izraelci zakládají na palestinských územích protiprávně osady a za pomoci izraelské armády jsou Palestinci postupně likvidováni - záminka - ochrana osad.A za vznik státu Izrael v roce 1947 se především zasadil Stalin, nikoliv západní státy a USA!
Stalin byl žid (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 28.01.08 19:23)
jak poleno. Co asi znamená slovo Džugaš-vili? :D
Stalin (mt-svk | 28.01.08 20:21)
Neviem, či bol Žid, na druhú stranu mal s nimi problémy a nakoniec ho otrávili. Viď: http://www.imyarek.front.ru/prejav_rabinovic.htm , prípadne knihu Kagan a jeho beg.
Je nesmysl myslet si, (Karel z Čech | 29.01.08 15:00)
že každý význačný politik či vojevůdce musel být žid. Spíš naopak. Židé tradičně vynikají v jiných oborech lidské činnosti.
význačný politik či vojevůdce (vodnik007 | 29.01.08 15:23)
Jim prece staci sedet stranou a radit.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Zakladatele mírového centra pro řešení sporů bez násilí donutily bouřlivé poznámky k jeho odstranění (z neplaceného místa ředitele centra). Tak nějak to podávají CBS News.
„Myslím, že je ostudné, aby mírový institut byl řízen úzkoprsým bigotním jedincem“ řekl Abraham H. Foxman, ředitel Anti-Defamation League proti antisemitismu.
Nejvíce se provinil zdánlivě nevinou větou „Vytvořili jsme kulturu násilí a ta eventuálně lidstvo zničí, největšími hráči je Izrael a Židé.“ Ta nešťastná poslední dvě slova.. Moc se omlouval, nebylo to nic platné, kdyby jen trochu zamlžil a řekl třeba pastevci se zbraněmi hromadného ničení a zamotal do toho osu zla, byl by to náš člověk a mohl by kandidovat na každý úřad ať již amerického nebo českého presidenta.
Po pravdu se každý nejvíc zlobí (Karel z Čech | 28.01.08 14:12)
zvláště sionisté, izraelci i mnozí židé.
Koho chleba jíš,...
Jak to, že skoro všichni musíme žrát ten sionistickej chleba? A sionisté s námi mávají, jak je jim libo. Vždyť je to jen taková hrstka velkých i menších pracháčů, spojená stejnou evoluční strategií k ovládnutí světa a lidstva.
Udelal chybu (vodnik007 | 28.01.08 15:30)
„Vytvořili jsme kulturu násilí a ta eventuálně lidstvo zničí, největšími hráči je Izrael a Židé.“
Mnoho Zidu je take proti Zionisticke politice Israele!
Znamena to, ze jsou take antisemite?
Prave za timto slovem se falesni zide stale skryvaji.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Česká republika: Dle článku na iDnes se prezidentský kandidát p. Švejnar hodlá po zvolení vzdát amerického občanství. Ovšem po skončení mandátu zase hodlá o občanství USA požádat.
Jak by tuto zemi asi vedl člověk, který si jen odskočí jako turista do své vlasti dělat prezidenta a pak se zase vrátí tam, kde se zjevně cítí doma lépe? Čí zájmy by hájil takový "prezident"?
Není náhodou podmínka kandidatury na prezidenta, že osoba musí žít v republice určitou dobu, aby vůbec mohla kandidovat? Ve Spojených státech není povoleno dvojí občanství s vyjímkou izraelského.
To by znamenalo, že pan Švejnar nemůže být bčanem České republiky a zákonitě nastanou pochybnosti, čí zájmy tedy bude hájit? Proti-radarové a nebo pro-radarové? České a nebo Americké?
Pro Mirdu (Semerad, semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com | 27.01.08 05:32)
Ve Spojených státech není povoleno dvojí občanství s vyjímkou izraelského.
___________________________________________________
To je naprosty nesmysl, ktery jste si musel vymyslet. To jste se rozhodne nemohl nikde docist. V USA muzete mit obcanstvi kolik chcete. Nikoho to nezajima a ziskanim US obcanstvi pristehovalec sve puvodni neztraci. Na Izraelske obcanstvi a obcany se nevztahuji zadne vyjimky. Zakony plati pro kazdeho stejne.
:)))) (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 27.01.08 23:17)
Bylo mysleno, vy chytraku, pro vykon vyznamne politicke funkce :)
Pro Trodase (Semerad, semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com | 27.01.08 23:58)
Bylo mysleno, vy chytraku, pro vykon vyznamne politicke funkce
_________________________________________________
Jeste jednou pomalu : Zakony v USA plati pro kazdeho i pro politika stejne. Nedivim se, ze pripadam chytry cloveku, ktery je schopny zcela vazne tvrdit, ze Silverstain koupil dvojcata na doplnkovou pujcku, zaplatil tri splatky 600 mil. a vyinkasoval od blbych pojistoven sedm miliard.
Kdyz uz OT a Dvojcata? (Rene Bartosek | 28.01.08 10:02)
Ty pojistky a naklady na odstarneni azbestu a zakaz strzeni budov a neobvykla klauzule v najemni smlouve a spousta dalsich zajimavych vecicek. Ted jde o to jestli zvani Trodas nebo Semerad.:)
http://www.blisty.cz/2008/1/28/art38612.html
Pro Bartoska (Semerad, semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com | 29.01.08 20:00)
OT jste silne. Rec byla o tom, ze Trodas tvrdi, ze v USA kandidat na prezidenta nesmi mit dvoji obcanstvi. Jedinou vyjimku maji pry obcane Izraele. V konstituci je ovsem rec o tom, ze kandidat musi byt narozen v USA. Tak se priste vyjadrujte k tomu o cem je rec a nezavadejte ji jinam hloupymi recmi konspiratoru o azbestu ve dvojcatech. OK?
zkuste si vzit nejaky prasek treba na oci ci na slerozu spoloknout a zapit, nechat chvili pusobit a precist si sve prispevky. Ja jsem az doted v tomhle tematu o Silversteinovi nepsal. Oouu keej?:)
Pro Bartoska (Semerad, semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com | 30.01.08 05:45)
Pane Bartosek, uklidnete se. Ja jsem tu kratkou zminku o Silverstainovi uvedl jen v souvislosti s blabolem pana Trodase, ktereho jste se okamzite ujal. Vy se porad vyptavate na zdroje, ale vam nabulikuje kazdy co se mu hodi. Nenutil jsem vas abyste tu koninu rozvijel dasimi skvostnymi blbostmi, jako je to, ze majitel nechal podminovat dvojcata kvuli azbestu, ktery by se mu nevyplati odstranit.
pro semerada a jiné ignoranty (petr sleder, petr (tečka) sleder (zavináč) seznam (tečka) cz | 30.01.08 10:04)
jednoduché shrnutí. Silverstein si pronajal WTC za cenu řádově v desítkách milionů. Následně jej nechal pojistit (i proti teroristickým útokům) za cenu řádově v milionech. To vše v relativně velmi krátké době před 11. zářím (jednalo se o měsíce a týdny). Pojistka mu byla vyplacena řádově v miliardách. O konstrukci potažené azbestem, která by časem MUSELA být rekonstruována a o obrovských nákladech na takovou rekonstrukci se také ví. Tolik fakta. Jak si to kdo poskládá dohromady je už jen na něm.
Ja jsem v poho, (Rene Bartosek | 31.01.08 04:23)
musim priznat, ze jsem se to naucil tady za tech par let byt vice nad veci. Mam tvrdou skolu, jako protivnik, takovy Arkan stoji za to, urcite to neni dvojka maslo. Priste holt je treba vybrat prispevek pro ignoranty pecliveji, byl by jste prekvapenej kolik se tady najde stouralu me krevni skupiny, kteri si ten ignorastsky prispevek, kterym shazujete jineho oponenta osobnik utokem, trosku dukladneji omrknou. Doporucuji misto ignorantskych rypmuti, pritlacit ve vecne argumentaci.:)
Jeste jednoduzsi zaver (Semerad, semeradj (zavináč) yahoo (tečka) com | 06.02.08 20:31)
jednoduché shrnutí. Silverstein si pronajal WTC za cenu řádově v desítkách milionů.
______________________________________________
To je nesmyslny blabol, na kterem jste vykonstruoval jeste nesmyslnejsi zavery. Pokud jste v podnajmu, tak pojistovna skody vznikle na byte ktery jste si pronajal zaplati majiteli a ne vam. Premyslite vubec nad tim co placate? Asi ne, protoze to co jste tu napsal, to je opravdu utrpeni cist. Tedy jeste naposledy. Pojistovna vyplaci premium majiteli, ne najemci. Tahle konspirace je jedna z nejblbejsich co kdy kdo vypotil.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Afghánistán: Jak to v praxi vypadá s onou importovanou "demokracií a lidskými právy" se nedávno přesvědčil student novinářství, který byl v Afghánistánu odsouzen k smrti za článek kritizující mj. postavení Afghánských žen (který navíc podle všeho vůbec nenapsal).
Čím případ připomíná slavnou demokracii a svobodu v USA je především tamní očekávaný výsledek kombinace tzv. Military Commissions Act (který již umožňuje teroristy zavírat a odsoudit k smrti bez práva na obhájce či byť jen sdělení obvinění) a drtivou většinou Sněmovny Reprezentantů nedávno schváleného Violent Radicalization and Homegrown Terrorism Prevention Act (který za terorismus označuje "kacířské" myšlenky na internetu, které by snad mohly vést k sociálním změnám.)
No zatím je to v Afghánistánu ještě dobré - tam onen student alespoň mohl podat odvolání a patrně nebyl ani mučen.
V Afganistanu, ne v USA. Mozna to autor zpravy prehledl. To se stava. (semtex, seemtx (zavináč) hotmail (tečka) com | 24.01.08 21:01)
V Afghanistanu je afganska vlada a Afganske pravo. Americke sily a NATO bojuji proti talibanu, ale afganska vlada si muze delat co chce. Taliban uz v Afghanistanu nevladne a vojaci honi talibance po horach, ktere jsou clenite. A navic, se jedna o mistni soud a mistni problem. Mozna v te oblasti Afghanska vlada nema ani moc pravomoci. Rozsudek trestu smrti je vyrazem netolerance islamu a ne USA.
zmatek u Zvedavcu? (von_Krebst | 24.01.08 21:45)
Nejak tomu nerozumim, Vadi vam, mily Zvedavci, to, ze koalice vedena USA tvrde bojuje proti silenym islamistum, kteri odsuzuji nebohe reportery na smrt za rouhani, nebo vam Vadi, ze ta koalice dosud muslimske silence a teroristy neporazila?
Nebo vam proste vadi vsecko a jedine, co by vas uklidnilo a uspokojilo by byl nezny vyslech nekde ve vykachlickovane mistnosti na vychodonemecke uradovne KGB, vedeny samotnym vladimirem vladimirovicem putinem?
že už na ty vaše pomatené bláboly nereagují ani ortodoxní hádači Zvědavce! :o)))
Patrně jim stačí, když si své hodnocení mastíte sami! ;o)
Jakou vládu bušisti (Karel z Čech | 24.01.08 23:04)
v Afganistánu dosadili podporují, taková tam je. Patrně se od vlády Talibanu nijak podstatně neliší. Jen jsou v ní na rozdíl od minulosti lidé, kteří slyší na americké úplatky.
Trapný vývoz demokracie do Iráku (spravedlivý | 25.01.08 01:53)
a ještě trapnější "vítězství" koalice v zemi, na které si vylámala zuby i ruská armáda s daleko větší vojenskou silou.Kolik ta koalice s loutkovou vládou v Kábulu ovládá území Afganistánu?Myslím,tak slabých 30%. Afgánci válčí už
několik desítek let - 80% je negramotných, ale Kalacha a RPG umí každý ovládat už od plínek.
Oni nechají pěkně ramby vycukat a je jim jedno, kolik to bude let, tam mají všichni času dost.
Myslím, že to "koalici" přestane brzo bavit, také
kdo by to pořád platil.Nástupce blba Bushe snad
pochopí marnost takového počínání a půjde "vyvážet" demokracii někam jinam.
Kdepak Karle, (Rene Bartosek | 25.01.08 06:27)
v Afganistanu uz je polodemokracie, v Iraku jsme svedky demokratickeho progresu, ale vylozena nedemokracie je v Rusku. Jak se tohle hodnoceni zplodi? Rekl bych, ze ten Wallertstein ma zase jednou pravdu.
http://www.blisty.cz/art/27114.html
A já bloud jsem si myslel, (Karel z Čech | 25.01.08 11:39)
má aspoň částečně něco společného se způsobem vlády, s účastí občanů na správě svého státu.
Ve skutečnosti "demokratický" je synonymem označení "proamerický".
Tak teď již tomu rozumím, proč se Václav Havel považuje za demokrata.
Vláda v Kábulu tedy je jistě již úplně demokratická a v Iráku tak napůl, protože ještě mají výhrady k plundrování své země americkými firmami.
Jo,..panove (V. Sodek | 25.01.08 14:44)
SE divim, ze porad dokola melete (stejne jako neocons, ale v opacnem gardu) o vyvozu demokracie, co se Afghanistanu tyka. Je to jen a jen o vyvozu. Pohlidat si heroin a pouzit na to US army, placenou danovymi poplatniky, ..tak to uz je preci kus poradne prace, nemyslite? :)
My to preci vime pane Sodek, (Rene Bartosek | 25.01.08 16:05)
holt ja a Karel v sobe nemuzeme zaprit ty geny toho Svejka ci co? :) To vas poznamena i na mysleni i na projevu, nektery jedince dokonce i na gramatice. Kde to vedej nebo nevedej jsou ty svobodny maistremovy media jako hlavni informacni zdroj nas lidicek. Jeste, ze je ten internet, takle se o svuj osobni nazor muzeme podelit s lidickama a doufat, ze nam votevrou oci a ukazou nam presne ty mista, kde se mejlime a vidime to spatne. Ted vazne pane Sodek, treba dneska jsem vycetl, ze Wolfowitz bude dozirat na poradentsvi pro ministretsvo zahranici USA ohledne zbrojeni tomu bych veril, ale taky odzbrojeni a nesireni jadernych zbrani, zhave zbrojni programy prej KLDR a samozrejme Iranu. A celej sajrat ohledne moci a valek se kamufluje ve svete s privlastkem svobodny, pomoci exportu demokracie. A protoze internet vytvari na tehle libive fasade nehezke fuj tajbl veci, tak se zde vede informacni valka na siti. Mozna, ze ja i Arkan to delame z presvedceni, ale ja to rozhodne delam pouze na zaklade svych prinicpu a presveceni. Motivaci je pro me budoucnost, protoze jako vsichni v ni proziju z
Automaticky kráceno
dokonceni (Rene Bartosek | 25.01.08 16:06)
zbytek zivota.
Tak za tohle (Aja | 26.01.08 00:02)
tam bojujou a umiraji kanadsti kluci, jo?
Mr Harper, poslete je domu.
Kanadští vojáci jsou v Afganistánu, (Arkan | 26.01.08 22:43)
aby tam ve spolupráci s ostatními státy dokázali Afgáncům konečně nastolit a zabezpečit - po desítkách let občanské války - trochu míru a klidného rozvoje. Také aby ty, mimochodem, "afgánské slepice a slepičky" mohly chodit do školy, vzdělávat se, naučit se nějaké "řemeslo" (šít, vařit, péči o děti, hygienu, učit další dívky a ženy, pracovat ve zdravotnictví, alespoň to lidské základní minimum), tak jak je tomu zvykem v civilizovaných zemích. Aby se tam mohly vystavět školy, nemocnice, silnice, vodovody, kanalizace, zřídit fungující administrativu, spravedlivé soudnictví, alespoň to základní, co my považujeme za naprosto samozřejmé. Už dosažení těchto základních cílů by byl nesmírný úspěch.
To jsou my věci, (spravedlivý | 27.01.08 02:13)
tak oni potřebují Afgánci ve své vlastní zemi v Afganistánu, aby jim něco nastolovali a zabezpečovali vojáci z Kanady.Taky něco potřebovali nastolit a zabezpečit
v Iráku Iráčani,ale tam už při tom nastolování
povraždili Američani několik set tisíc Iráčanů.
V Afganistánu tuhle příkladnou péči také již hodně Afgánců odskákalo, naposled celá svatba.
Někteří islámští diktátoři potřebují patřičnou "péči", ale ti kteří lezou dobře do řitě, jako je Saudská arábie a další, tak to jsou kamarádi.
Dej si Arkán mokrý hadr na hlavu, ty slepičko se
slepicí ve znaku a někde si můžeš za rohem nafackovat.
kolikrát jsi byl vyloučen z této diskuze a znova se vrátil?Být tebou, radši bych mlčel, víš, že máš pak tendenci se rozohnit a nadávat na všechny kolem.
Pravda. (Rene Bartosek | 28.01.08 10:07)
K tomu, aby si vsak lidi mohli vazit luxusu zapadni "civilizace" musi prezit par desitek let mirneho nepohodli v prechodnem obdobi, to se ted prave deje v Afganistanu a Iraku. Prozatim se mimo kulturni okruh Zapadu castecne demokracie exportovala v Japonsku a napul v Korei. Bohuzel latinska Amerika nic moc, Afrika naprosta katastrofa.
jsem rád, že ses po dlouhé době objevil. Už jsme tě na stranických schůzích postrádali. Byl jsi nemocen? Jen se rozpomeň na ty doby, kdy i sovětští soudruzi chtěli do Afganistánu zavést určitou civilizaci. A do té patří i rovnoprávnost žen, všeobecné vzdělání a jiné výdobytky civilizace. Po celou doby, kdy byli na území Afganistánu se snažili pozvednout civilizační úroveň Afgánců, stavěli školy, zakládali nemocnice a to jim ani největší nepřítel SSSR nemůže upřít. A tato jejich snaha ztroskotala podobně jako ztroskotá i nynější akce USA a NATO. Některé státy (a některá náboženství) jsou prostě necivilizovatelné a Afganistán mezi ně 100% patří.
To by bratre uciteli, (Rene Bartosek | 28.01.08 17:36)
bylo potreba definovat, co je a co neni civilizace? Co je a co neni svoboda? Jaky je rozdil mezi Karzaiem a Talibanem? Krome ochoty jit na ruku Zapadu, kdyz je jeden loajalni muze byt humanistou i a demokratem i reznik jako Suhartu. Hlavne, ze vi komu ma byt loajalni.
http://www.blisty.cz/2008/1/28/art38603.html
Copak snazite se vyprovokovat pana Pelesku, prijde vam tady diskuse oproti nezvedavec.org prili slusnacka a bez omacky? Omlouvam se za prypatne hrubki. :)
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Ačkoli se v Louisianských caususech prezidentskému kandidátovi Ronu Paulovi podle předběžných zpráv dostalo patrně nejvíce hlasů voličů, nejspíše ho nevyhraje - neboť ostatní kandidáti v prezidentské kampani vytvořili jakousi "koalici" - “Pro-Life/Pro-Family” - a voliči pro ně hlasovali společně na jednom hlasovacím lístku s obrázkem Ronalda Reagana.
Není jasné, zda je v prezidentských volbách možné volit více kandidátů najednou. Zdravý rozum by samozřejmě říkal, že nikoli. Jinže v "demokratických volbách" bez mezinárodních pozorovatelů v USA je patrně možné už víceméně cokoli.
Německo: A máme to tady znovu. Němečtí židé jsou rozzuřeni (v originále titulku použili slovo furious, což se překládá jako zuřivý, rozzuřený, fanatický), protože výroční mnichovský masopustní karneval připadá na neděli 27. ledna.
Na ten stejný den připadá Mezinárodní den vzpomínek na holocaust (International Holocaust Remembrance Day).
"Toto je urážka obětí holocaustu, jejichž památku ten den vzpomínáme," řekl Salomon Korn, zástupce prezidenta Centrálního koncilu židovstva.
Jiný zástupce ředitele téže organizace Dieter Graumann řekl, že rozhodnutí místních orgánů je nevkusné a nedomyšlené.
Vedení koncilu, Charlotte Knobloch, která přežila holocaust, řekla, že památka šesti milionů židů systematicky zavražděných nacisty během druhé světové války, byla pošpiněna.
Mezinárodní den holocaustu připadá na výročí osvobození koncentráku Rudou armádou 27. ledna 1945.
Masopustní karnevaly se pořádají v mnoha německých městech. Očekává se, že akce přiláká 20 tisíc diváků.
ať se jdou bodnout (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.01.08 17:41)
už je to trapné
Tentokrát souhlasím (Vanguard | 24.01.08 19:24)
Nic se nemá přehánět, kalendář je prostě kalendář.
Cenzura i na Zvědavci??? (Vanguard | 24.01.08 19:31)
V pondělí jsem do této rubriky posílal odkaz na video, na kterém nějaký katarský šejk v kázání rozebírá, proč Arabové zaostávají, za Židy i obecně za západním světem (doslova řekl, že dovážejí vše od jehel až po rakety). Na rozdíl od mnoha zdejších diskutujících nehledal příčinu v sionistickém spiknutí, ale prostě přiznal, že Arabové jsou líní...
Překvapuje mě, že na serveru bojujícím za svobodu slova jako je Zvědavec existuje cenzura nepohodlných názorů...
Video je ke zhlédnutí zde:http://www.youtube.com/watch?v=pzSSCmCkrVo&feature=related
líní? asi ano, ale (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.01.08 20:07)
svého času předehnali křesťany na desítky, možná stovky let dopředu (zajména Maurské Španělsko).(kecy o tom, že zaostávají kvůli kalendáři 600 let za křesťanstvím, na některých diskusích mne zvedají ze židle)
Nedávno jsem četl analýzu (nevzpomenu si zaBoha kde), že recese u nich nastala až po porážce Osmanského Turecka(ve zmíněném Španělsku se po umrtvení věd bohatlo kolonialismem- Kolumbus objevil Ameriku v témže roce co padla poslední výspa- Granadský emirát) a namísto chopení se příležitosti dali přednost ultrakonzervativním směrům islámu, kteréžto ignorovaly veškerý světský pokrok. Tento trend se začíná měnit až nyní, po tři sta letech stagnace (hlavně Dubaj, Irán aj.) a nikoliv nevýznamné době kolonialismu. V tom jim hodně fandím. V tomto ohledu si ale myslím, že západní mocnosti podpořily vznik Izraele zejména proto, aby se permanentním konfliktem s ním(podporovaným zvenčí) nebyly okolní islámské státy schopny nikdy emancipovat a modernizovat a tak nebyly schopny Západu konkurovat. T
Automaticky kráceno
pokr. (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.01.08 20:09)
Tento strategický manévr však odnáší už skoro 80 let Arabové i Židé. S tím je spjatý i fenomén terorismu, který vznikl právě v době prvních nepokojů s prvními židovskými přistěhovalci na území britského okupačnímu mandátu v Palestině.
S leností souhlasím tak napůl, řada muslimů jsou pracovití lidé.
Nevím proč je nutné (Karel z Čech | 24.01.08 23:16)
aby pejzatci měli svátek každý den. I když jsou boží vyvolenci, tak by aspoň nějaký den v roce mohli nechat jiným národům a náboženstvím.
Masopustní karneval jistě v Mnichově nepořádají poprvé a jistě ho nepořádají ani proto, že židé slaví nějaký svůj svátek.
Bylo by spravedlivé nechat Němce, ať si v Německu slaví své svátky kdy chtějí, podle svých tradic a židovské svátky se mohou slavit v Izraeli a v USA.
Hlavne, at si nic. (Rene Bartosek | 25.01.08 06:29)
Nedomlouvaj na 28. zari. Bohate staci, ze Boleslav zamordoval Vaclava. Jeste by jeden sel do basy za sfouknuti svicek na narozeninovym dortu.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
Británie: BBC na svých stránkách zveřejnila seznam prezidentských kandidátů na úřad amerického prezidenta spolu s jejich profily a názory. Podívejte se na tu stránku (odkaz dole).
Chybí Ron Paul (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.01.08 00:07)
Jako obvykle. Cenzori v BBC opet uderili. Nestaci cenzorovani Bhuttove, nestaci reportovani o tom ze WTC7 spadlo v primem prenosu 23 min pred tim, nez spadlo (budova WTC7 viditelna za hlasatelkou :) ) a nestaci asi ani neskutecne obstrukce s jakymi se potyka Adam Curtis pri odvysilani svych dokumentu jako The Power of Nightmares nebo The Trap. Je treba i cenzurovat existenci Rona Paula. At ziji nezavisle media! 3x hurrra!
PS. v Lidovkach vysel asi na 3/4 stranky clanek o riznych kandidatech volby US prezidenta a hadejte kolikrat je v clanku zminen Ron Paul? 0 je presne.
Předpokládám, že nikdo nečeká, že (Karel z Čech | 24.01.08 23:22)
američané budou volit prezidenta podle toho, co píší Lidovky. Proto v tomto směru je zcela lhostejné, co píšou. Pouze to dokladuje, že veškerý židovský tisk po celém světě píše podle jednoho scénáře.
Ron Paul a ceska verejnos (standa | 25.01.08 00:03)
Ron Paul mi imponuje svymi konzervativnimi, jednoduchymi a primocarymi nazory. Docela bych ocenil, kdyby i nas byl nekdo, kdo verejne hlasal obdobne myslenky. To, ze se ho neuvadi me osobne (minimalne) mrzi, protoze to zabranuje aby se treba nekdo u nas dozvedel ze existuje i jina alternativa, nez pouze ta "oficialni".
Porovnejte si (Karel z Čech | 25.01.08 11:59)
konzervativní názory Rona Paula s konzervativní politikou naší konzervativní ODS. Zdá se, že jsou dost v protikladu. Člověk by pak bezděčně mohl začít zvažovat, co je skutečně konzervativní politika a co polofašistická demagogie velkých hrabošů. To by jistě v zájmu stability vlády nebylo dobré. Proto díky sionistickému tisku, že nás před nevhodnými informacemi a nevhodným přemýšlením chání. Nějaká náhrada za zrušené ideologické oddělení komunistické strany je jistě potřebná. Svobodný (=sionistický) tisk je jistě náhradou přinejmenším plnohodnotnou. Jen ten internet (s komunisticko-neonacistickou propagandou) mu kazí výsledky práce. Je prostě třeba, jak psal jeden uvědomělý čtenář na Britských listech, lidem nesprávné myšlenky z hlav vymlátit.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: film vysvětlující právní a politické implikace už samotným názvem protiústavního zákona, schváleného drtivou většinou Kongresu USA: Violent Radicalization and Homegrown Terrorism Prevention Act
druhy dil nejede (Pavel -Čert- Němec | 23.01.08 11:14)
uz zas jede :) (Pavel -Čert- Němec | 23.01.08 12:48)
Zpráva z porodnice (Sam Ting Wong | 23.01.08 22:45)
"Dítě jsme po narození důkladně vyšetřili a zjistilo se, že má mozek. Domníváme se, že zde hrozí riziko samostatného uvažování. Dítě bylo proto v jeho vlastním zájmu odebráno rodičům a svěřeno do péče odborníků, čímž se předejde pozdějším kriminálním přestupkům ve formě vlastního myšlení."
Kapku to přeháním, ale dnes už jeden neví.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: Dvě největší pojišťovací společnosti amerických bondů Ambac a MBIA se pohybují k úplnému krachu. Dominový efekt na záruční systémy americké měny lze očekávat v tomto roce a může přímo ohrozit celosvětový trh credit-swap derivátů o celkové hodnotě až 45000 miliard USD. Krize pak může pokračovat dále a rozšířit se i na další deriváty v hodnotě stovek tisíc miliard USD. Obecně se uvažuje, že krizi možná urychlí panika v oblasti ratingů.
A Cinani prej masivne investuji v Rusku a nakupujou i za vyssi nez trzni ceny. Vypada to, ze cela fraska zacala. Drzme si kloubouky, takovou Niagaru z dluhu jeste prej Wall Street nevidel, jak aspon rika Stan.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.
USA: V rozhovoru s Austrian Daily vyjádřil americký miliardář Soros obavy, že nás čeká nejhorší finanční krize za půl století. "Siutace je mnohem vážnější, než jakákoliv jiná finanční krize od druhé světové války," řekl Soros.
"V posledních letech byli politikové vedeni jedním základním nedorozuměním z tzv. marketingového fundamentalismu. Totiž předpokladem, že trh má tendenci sám sebe udržovat v rovnováze. To je veliký omyl. V této chvíli je opravdu před námi vážná finanční krize," konstatoval Soros.
Jehuda Soros patří právě k těm , (spravedlivý | 23.01.08 02:16)
kteří by měli být nyní co nejvíce potichu.
Jeho největší "kšeft" byl právě útok na libru
a zisk několika miliard na úkor Británie v době
valutové krize,kurzových a akciových nestabilit.
Soros a další jsou právě ta hovada, které podobné krize svými kšefty vyvolávají. A dneska si ta zlodějská svině Soros, která "okradla" Británii a její občany o miliardy, hraje na velikého filantropa! Za čí peníze? To se mi chce jenom zvracet.
No to jsou dnes lidi (Karel z Čech | 23.01.08 10:24)
Loď se potání a oni se nechtějí solidárně potopit s ní. Skoro sto let si USA dělali z ostatního světa kolonii a dojnou krávu. Tak dnes má svět povinnost USA zachránit.
Kdo to mohl vědět, že to takhle skončí? Přece nebylo možné věřit nekorektnímu Zvědavci, který před dnešní finanční krizí varuje již nejméně 5 let. K tomu ke všemu ještě nevěrohodný Peak Oil a naprosto nepodstatné a nevýznamné klimatické změny. Že by skutečně již začínalo být zle? Raději o tom nepřemýšlet!
(Gdosy | 23.01.08 12:19)
Fraška a lži. Sledovat co se o současném dění píše v Česku je vážně nářez. Jsme údajně jediná ekonomická velmoc, které se krize vyhne. Ještě že jsme prodali to zlato!!??
Blaze tomu, kdo nic nemá (Karel z Čech | 23.01.08 13:08)
A polistopadové vlády se všechny snažily, seč mohly, abychom neměli zbytečné starosti se svým majetkem. Proto výhodně ze státního prodaly všechno, co se dalo, peníze z prodeje využily do mrtě a ještě se zadlužily.
Jediné nebezpečí, co by nám mohlo hrozit, je přijít o státní dluh. Ten nám však naši vládnoucí čechosionisté jistě pečlivě ochrání.
Jenom se bavím při sledování (spravedlivý | 23.01.08 13:16)
českých masmédií! Naprosto promyté hlavy se chovají přesně jako na Titaniku. Do trupu už teče,ale na palubách se hraje a tančí. Prostě nějaká světová finanční nestabilita se v českých sdělovacích prostředcích nekoná a když tak jenom pouze okrajově.
Je to sranda , jak lezeme novým mocipánům nádherně
do řitě. V řiťolezectví jsou někteří Češi naprostí mistři světa, bez konkurence.
Také jsem se dnes dověděl, že musíme co nejdříve podepsat smlouvu o radaru. Bušistán v srdci Evropy
po našem!
dobře nám tak (MedaBeda, mcaellen (zavináč) seznam (tečka) cz | 23.01.08 15:28)
tragikomičnost a ubohost českého národa lze vysledovat těmito nesmrtelnými výroky:" Raději anšlus, než Habsburka!"-Edvard Beneš, "Se Sovětským svazem na věčné časy!"-Klement Gottwald,"Bombardování humanitárního charakteru"- Václav Havel, "Raději se mýlit s Američany, než mít pravdu s Putinem."-Jiřina Šiklová. Toť výkvět pronároda českého. S takovouto inteligencí nutně vyhyneme. A nikdo se tomu pochopitelně nepostaví,protože co s kokršpanělem který vás před chvílí šeredně pokousal nebo jinak ublížil, ležícím nyní nevinně na zádech a hrajícím si na bezbranného.
Vždyť to jsou (Karel z Čech | 23.01.08 20:47)
výroky politiků, nikoliv inteligentů. Politika s inteligencí souvisí jen velmi okrajově. S charakterem se politika dokonce úplně vylučuje. Aspoň v naší vyspělé konzumní společnosti blahobytu.
Jak to tak dnes vypadá, tak zanedlouho bude každý rád,když mu z blahobytu zbyde aspoň byt. Samozřejmě byt nájemní, ve vlastnictví nějakého izraelity (abych nebyl osočen, že napadám izraelce).
Ne, vyhyneme a popravu. (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.01.08 00:10)
Nejde totiz vubec o ty nesmysly ci to lide rikali-rikaji. Jde o to, ze se jim (tem lidem) nedokazeme aktivne postavit. A tim myslim i se zbrani v ruce. Hospodske nadavani je k nicemu.
PS. (trodas, trodas (zavináč) seznam (tečka) cz | 24.01.08 00:13)
Dneska jsem v nivinach uz zahledl titulek o tom, ze nas ceka velika krize :) Takze uz se stado postupne zacina pripravovat na to, ze dojde k jeho oloupeni.
Totiz podstatou krizi neni, ze vsichni prijdou o majetek. Podstatou krize je, ze dojde k vyznamnych majetkovym presunum smerem do tech "spravnych kapes".
Krize jsou co finance existuji. Ale zadna system neznicila. Jen udelaly z milionu lidi chudaky a soucasne par lidi udelaly pohadkove bohatymi.
pje (pje | 27.01.08 20:40)
Já bych se do Sorose moc neobouval, on těmi spekulacemi proti libře a švédské koruně veřejně demonstroval obchodní mechanismy s kurzovým efektem, kterými je snadno narušitelná v tomto případě měnová stabilita dané země. Jsem si jistý, že to v mnohém následně podepřelo eurozónu jako měnově stabilní a perspektivní oblast. Sám říkal, že to byla demonstrace, nikoli primárně výnosný kšeft...
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní čtenáři.